{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.747 visninger | Oprettet:

Nils T
Nils T
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 13

Mercedes ML 320 3.2 V6 benzin {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg søger en der kan give mig et godt svar på, om sådan en ML klasse W163 (1999) er et godt køb, eller om jeg bare skal holde fingrene langt væk. Jeg snakkede med en igår om dem, og han sagde at de rustede væk mellem fingrene på éen, og jeg skulle bare smide den ud af hovedet. Men han er typen der kun vil have det bedste af det bedste, og opgiver sin bil hvis der kommer en rustplet. Men vil gerne høre det fra nogen, som virkelig ved hvad de snakker om, er der sådan en herinde? Det er en 3.2 V6 benzin der ligger i den, og ikke en af deres dieselmotorer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes ML 320 3.2 V6 benzin
  • vladmury
    vladmury Tilmeldt:
    feb 2013

Emner: 9 Svar: 141
    #1   17. dec 2017 Når man køber luksus bil som er 18 år gammel skal du forvente også luksus regninger smiley uanset hvor meget bilen er velholdt

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #3   17. dec 2017 jeg har en ML 320 fra 1998 .har haft den i 4 år og rust er ikke et problem (endnu),Mht rust har Mercedes haft større problemer med W210'erne ,der fik jeg lavet rust på kulance efter 5 år og igen 2 år senere.ML'eren har lidt rust på tankdækslet,men det er egentlig ikke blevet værre på de 4 år.Men -en 20 år gammel bil er ikke bedre end den service den har fået,og det gælder ikke kun Mercedes.

• #4   17. dec 2017 En ML var bygget i, og beregnet til markedet i USA. Kvaliteten og finish er langt under de tysk byggede Mercedes modeller. Den er fra en periode hvor rust var et kendt problem for mange Mercedesmodeller .

Den koster kassen i forsikring, ejerafgift og mange reservedele er stjerne dyre ( det sidste var en Otto Leisner vittighed ) .

https://www.refako.dk/skaerm-til-mercedes-benz-m-klasse-m-klasse-w163-199802-200506-ml-320-163154-199802-200208-(120009037)-personbil-1-H3537312A107814499037

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

#5   17. dec 2017 bilnørden : "den koster kassen i forsikring".Jeg giver knap 5tkr helårlig for kasko og ansvar! Ejerafgiften er ca 10tkr. Mht reservedele er den i alt fald billigere end den Toyota carine 1997 jeg havde 1 års tid.Finish er jo næsten som i vores Sprinter af samme årgang og ikke på højde med personvognene fra Tyskland.

• Nils T
    Nils T Tilmeldt:
    aug 2017

#6   17. dec 2017 #5 perunimog: det lyder som om du ved hvad du taler om. Alle biler har også fejl, og rust skal der laves på den bil jeg har kig på, men der er ikke noget i bunden. Og så skal den selvfølgelig males så den står som et suttet bolche hvis det var. Er det en dejlig bil og køre i, eller mener du den er lidt skrabet hvis jeg forstår dig korrekt?

• Nils T
    Nils T Tilmeldt:
    aug 2017

#7   17. dec 2017 #5 perunimog: er det nemt at finde reservedele til dem brugt også? Og er det nemt at finde de nye dele til OK priser?

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

#8   17. dec 2017 den er ikke skrabet men f.eks. plastkvaliteten på instrumentbræt er mere praktisk end køn.Udstyrmæssigt har min lædersæder( el-indstillelige med varme),klimaænlæg,4 el-vinduer osv.Automatgear har de alle,og det er nok bilens svaghed,hvis man ofte trækker trailer på 3375 kg(som den må)og ikke får skiftet olien på gearkassen,jeg har fået renoveret gearkassen ved 240tkm.Bilen bliver serviceret på et lokalt værksted og der har ikke været problemer med at skaffe reservedele(originale eller uoriginale)til fornuftige priser.

• Nils T
    Nils T Tilmeldt:
    aug 2017

#9   17. dec 2017 jeg skal ikke køre særlig tit med trailer, og hvis jeg gør er det ikke med noget vanvittigt tungt. til tider kommer der en hestetrailer på. den får lov at stå stille i et stykke tid så jeg kan få lavet den i stand. den her har også lædersæder og klimaanlæg osv. den har kørt 277.000 km. for at bevare de nyere bremser der sidder på den, mens den som sagt holder stille i en garage, kan man så give dem noget så de ikke går til af at stå? priserne er de nogenlunde ens i forhold til andre "alm biler" med en lidt større standard?

Kommentér på:
Mercedes ML 320 3.2 V6 benzin

Annonce