{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.884 visninger | Oprettet:

Motip maling {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har et lille område på min bil, som jeg skal have malet. Jeg gider ikke ud og ofre en masse penge på en maler (de sidste par prof-malere jeg har benyttet mig af, har sgu fucket det op alligevel, selv om de var dyre nok smiley ), men derfor må det godt alligevel se nogenlunde acceptabelt ud, når jeg er færdig.

Jeg har tidligere på et andet område af bilen brugt original farve + klarlak fra bilproducenten (spray), men da var jeg godt nok ikke imponeret over farvematchet, og jeg kunne tydeligt se forskel. Det blev lidt bedre efter en vådslibning. Jeg ved godt, at når bilen er 8-9 år gammel, så har lakken nok ikke helt samme farve, som da den forlod fabrikken. Men lakken er dog trods alt plejet med en årlig maskinpolering + voks osv. I en brilliantsort-metallic troede jeg trods alt ikke, at en bilproducents lak afviger så meget fra den originale farve, selv om bilen bestemt ikke er ny længere. Det ser man vel mere udtalt ved fx grå lak-nuancer?

Nå men - det korte af det lange er:
Hvad er jeres erfaring med fx Motip-lakker, hvor man jo kan købe lakker, der er afstemt efter producenternes farvekoder? Er det et OK mærke?

Når jeg nu ikke er imponeret over original-lakken fra bilproducenten, og når nu et mærke som fx Motip er noget billigere end original-lakken, så kunne det jo være en mulighed. Kan man egentlig få en klarlak hos Motip, som kan bruges sammen med grundfarven?

På forhånd tak for jeres inputs!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motip maling
Kommentér på:
Motip maling

Annonce