{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulemper og fordele ved at købe en brugt Peugeot 407
  • #1   28. dec 2017 årgang og motor?
    generelt en sund model.

• #2   28. dec 2017 Sørg for at den har fået skiftet spjæld i varmeapparat da det er en bekostelig affære. Jeg har selv en 407 SW 1.6 HDI og jeg er virkelig glad for min! Og er virkelig overrasket over hvor meget træk der er i en 110hk motor til så stor en bil smiley

• #3   28. dec 2017 De tidlige årgange jeg har kendt til, kun benziner, koster en bondegård at holde kørende. Udover alle mulige elektroniske fejl i display så er der gået alt fra toppakning til trækaksler og pumpe. Tilmed også en kobling der pludselig fra den ene dag til den anden satte sig fast uden at være i nærheden af slidt. Og det er biler der er holdt service på. Den der er tilbage i noget familie har gået 170000 KM og har alene i 2017 kostet 25000 mindst at holde kørende - der havde jeg så nok bare skrottet den.

• #4   28. dec 2017 Ville aldrig eje en
    De er ligesom c 5 i årgange 2000-2002-2010 ish. Forfærdelig bil. Der alle mulige fejl på dem og godt kører de sku heller ik ??. Tænker der en grund til man får kastet dem i hovedet for ingen penge
    407 C5 c3 307 har altid være lidt af nogle mandags biler Dog skal man ha en af dem er 407 nok den med mindst problemer ??

• Mona K
    Mona K Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   28. dec 2017 Tak for svar alle sammen.

Det er 2007 peugeot 407 der er tale om. Diesel bil, der har kørt 335.500 km. Er det overhovedet fint at en diesel bil har kørt så meget, eller skal jeg have det i bagtankerne.

Desuden har jeg hørt at motoren og gearkasse hurtigt bliver ødelagt, passer det?

håber i svarer hurtigt da måske skal købe bilen på lørdag.

• #6   28. dec 2017 En 10 år gammel 407´er med 335500 KM.. Aldrig i livet om jeg ville købe sådan en. Selvom de kan købes for 15-25000 Kr. så kan du sagtens nå at bruge samme beløb i vedligehold det første år.

• Mona K
    Mona K Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   29. dec 2017 Hvad er grunden til du ikke vil købe sådan en bil?

• #8   29. dec 2017 Den kan også sagtens være sund og køre flere hundrede tusinde endnu. Det er ikke til at spå om. Det bedste er at have en kyndig med, og få den efter og om den virker sund. Jeg har haft flere franske biler med over 500.000 på uret, både diesel og benzin. Det er ikke kilometer der ødelægger biler, det er vedligehold, køremønster og andre ting. Kilometer er ikke de facto et validt grundlag. Ikke i min optik ihvertfald.

• #9   29. dec 2017 Fordi jeg på nærmeste hold har set en 407´er fra den årgang som har kørt 170000 KM og koster kassen at holde i live. En ting er at skulle betale en masse penge for at holde lortet kørende, men man skal også undvære bilen i disse perioder. Og når i kigger på biler i den "prisklasse" ville det overraske mig at i har lyst til at bruge 10-15000 årligt på at have den på vejen ved siden af forsikring og afgift.

Som Jonas skriver så kan den sagtens være sund - men min opfattelse af Peugeot 407 fra den årgang er ikke god.

• #10   29. dec 2017 Jeg har endnu ikke oplevet noget med min 407 1.6 hdi fra 07 og den har trodsalt kun gået 194.000 og står stadig som den lige har forladt butikken både af udseende og mekanisk smiley

Kommentér på:
Ulemper og fordele ved at købe en brugt Peugeot 407

Annonce