{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2k epoxy på spray
  • #3   30. dec 2017 Hvorfor giver det ikke mening? Dåsen består af 2 enheder som inden brug perforeres/blandes aut sammen.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #5   30. dec 2017 nej ikke det auto lakere bruger

• #6   31. dec 2017 Jeg tænker bare at det vel i princippet burde være det samme, efter som det jo er en epoxy grunder hvor der tilføjes hærder? Nogen der kan forklarer hvad forskellen er? Jeg har stået i lære som autolakere i to og et halvt år, for år tilbage, så jeg har arbejdet en del med epoxy grunder i traditionel form. Tænkte bare at det var lidt mere medgørligt på dåse hvis man eksempelvis skal rette op på rustne beslag i motorrum osv. F.eks. Men det skal selvfølgelig have ligeså god beskyttende effekt, ellers duer det jo ikke smiley

• #7   31. dec 2017 Jeg har brugt den her til bagklappen på getzen https://www.hcfarver.dk/autolak/bil-og-mc-lak/spray/ColorMatic%202k%20Epoxy%20primer%20200%20ml den er rigtig nemt at arbejde med synes jeg smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#8   31. dec 2017 hvis der er rust på dine beslag bør de sandblæses ellers kommer det bare igen der findes en del coating firmaer der kan klare det hele for dig og er det småting som beslag koster det ikke alverden og det holder

• #9   2. jan 2018 Rene L
    Det er jeg klar over, men nu kan man jo godt selv sandblæse. Beslag var også bare et eksempel. Jeg faldt over at man kunne få de typer epoxy grunder og tænkte det kunne være nyttigt til små dele osv. Så jeg ville lige forhører mig om det.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#10   3. jan 2018 ja man kan godt sandblæse selv det tager så bare en krig med en alm kompressor de bruger jo mere end 10 bar hos de prof ydermere sviner det af h til med mindre man har en sandblæse kabine

Kommentér på:
2k epoxy på spray

Annonce