{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Hjælp til at finde blow off ventil. {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Et lille hurtig spørgsmål.
Jeg står og skal finde min blow off ventils placering. Efter en god søgning ved jeg den skulle side på luftfilter røret til kassen men der sidder en blind prop I? Jeg kan hører den når jeg kører men hvor kan den ellers side?

Bilen er en Audi A3 1.8 turbo fra 1997.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at finde blow off ventil.
  • #1   4. jan 2018 Hvis det er standard ventilen ser den sådan her ud. Mener du skal have plastik skjoldet over motoren af, men er ikke 100% sikker det er længe siden jeg har haft det på.

profilbillede
  • #2   4. jan 2018 Jamen det er den på billede jeg leder efter og min dæksel er der ikke hehe.. men har virkelig søgt og tænker man har sat den et andet sted siden der sidder en blind prop I hvor den standart sidder normalt fordi så var den fundet for længst men det derfor jeg undre mig over hvor man kan montere den ellers udover standart placeringen?

• #3   4. jan 2018 Lyder til at du ikke ved hvad der er lavet ved bilen, eller hvad du egentlig skal kigge efter. Hvis der er en der har sat den et andet sted, så har han nok også købt en anden slags der ser anderledes ud og er lavet af alu og ikke plastik. Kig omkring den store sorte slange der sidder på venstre side af indsugningsmanifolden, eller bare giv den gas med gas kablet. Jeg ved ikke om du er klar over det, men det kan du gøre ude fra motorrumet.

• #4   4. jan 2018 Er der blændprop i begge huller?

Kan være en der har afmonteret den helt, for at få turbo-stall lyden...

• #5   4. jan 2018 tænker det samme som #4

Kommentér på:
Hjælp til at finde blow off ventil.

Annonce