{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.751 visninger | Oprettet:

vw touareg {{forumTopicSubject}}

Go aften.
Jeg er ved og lure på sådan vw touareg v10 der har kørt 650xxx er det noget i ville være bange for tænker var det meste burde være skiftet efter så mange km og den er ikk rusten eller noget og er passet med service. Er der nogen som har erfaring med sådan en bil. Ced godt de dure og køre i men skal bruge en bil der må trække 3500kg på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw touareg
  • #1   6. jan 2018 Held og lykke, siger jeg bare smiley den er så latterligt dyr i reperationer, og så koster den vel 12.000 kroner årligt i vægtafgift. Jeg ville ikke røre den med en ildtang.

  • #2   6. jan 2018 De kører hellere ikke specielt godt smiley Og det er en stor tung bil der er hård over for alle sliddele smiley Er det ikke også dem der kan bøvle lidt med luftundervognen? smiley

  • #3   6. jan 2018 De bøvler bl.a. med luftundervognen og turboerne. En bekendt havde en Touareg 3,0 TDi, den futtede samtlige pærer i kabinen, også dem i knapperne til sædevarmen mv.

  • #6   6. jan 2018 Hentede en fra Nordsjælland til Falster for en bekendt, var ikke specielt imponeret over hvordan den kørte, ville hellere køre i en Passat på motorvej/landevej

  • #7   6. jan 2018 En trnasporter koster os 12000 i vægtafgift så det hip som hap det mere komforten og hvordan de skal behandles nu har jeg kørt 450000 i min touran fær keg solgte den og den havde jeg aldrig problemer med og det var 2,0 med dag 140 som alle os siger går i stykker hele tiden. Kommer jo an på om man er er svin med sine sager eller om man nok kan finde ud af og holde det ved lige.:-)

  • #8   6. jan 2018 Med vag handler det vist mere om held smiley

  • #9   6. jan 2018 Ja det kan godt være men sys altod man kun høre om dem der går i stykker aldrig dem der blir ved med og køre:-)

  • #10   6. jan 2018 Hvis den kan køre 650.000km så må den da ha gjort et eller anden rigtigt, og ikke kun kørt dårligt og gået i stykker som folk påpeger smiley

  • #11   6. jan 2018 Man hører altid kun skræk historierne smiley

  • #12   6. jan 2018 #8
    Så har vi været heldige mere end 50 gange i min familie.

    Jeg burde spille lotto!!!! smiley


  • #13   6. jan 2018 Ja og de kommer sikkert fra dem som er misundelig over ikke selv at have råd til at køre i sådan et skrummel smiley

  • rex c
    rex c Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 130
    #14   6. jan 2018 En bil med 650.000 på tælleren vil da altid være et spil i lotteriet uanset mærke ...
    hvis den er billig nok og du har råd til at gamble så køb da lortet.. når du skal bruge noget der må slæbe et halvt hus så er alternativerne nok ikke så mange


  • #15   6. jan 2018 Hvis kravet er 3500kg så. I'll jeg satse sikkert og kæbe en Landcruiser med 4.2 TD motor...


  • #16   6. jan 2018 Køb da en LandCruiser, det holder

  • #18   7. jan 2018 Mener ikke det er så forfærdelig længe siden der var en med en Q7 der skulle have skiftet gearkasse, mener han snakkede om 75.000-80k kr??

    Og det er vel samme teknik?


  • #19   7. jan 2018 Land Cruiser kører da overhovedet ikke som en lastbil? En vx200 eller bare en vx100 kører da dejligt

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #20   7. jan 2018 Havde det været mig, så havde jeg taget en 2,5 TDI. Det er en virkelig stærk motor. Godt nok ikke en v10'er, men den holder! smiley

  • #21   7. jan 2018 Jeg køber lortet så må jeg se om jeg er heldig eller uheldig:-) som der os blir sagt så når den har kørt så meget så kan den da ikke have været helt træls:-)

  • #23   7. jan 2018 hvad er pointen i at købe en diesel der går 6-7 km/l når man kan købe en 4.2 v8 der går det samme men lyder bedre og har ikke alle de der problemer med turbo osv

  • #24   7. jan 2018 desuden koster den v10 19000 i afgift AV SIGER JEG BARE.

    selv 6.0 w12'eren er billigere i afgift og kører det samme i brændstof


  • #25   7. jan 2018 Jeg prøver li lg gå ind og lurer på VAGCARS:-) den koster kun 12000 i vægtafgift om året.

  • #26   7. jan 2018 "kun" 12000 i afgift... smiley

    Du bliver en fattig mand med den bil kan jeg lige hilse og sige. Dyr i reparation og dyr i brændstof. Er ikke ret imponeret over trækket i den selv hvis de er chiptunet er de ikke ret kvikke..


  • #27   7. jan 2018 Jeg giver 120 haha smiley

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #28   7. jan 2018 120? smiley

  • #29   7. jan 2018 120 i afgift halvårigt smiley

  • #30   7. jan 2018 vel 120 kr halvårligt for en bil man overhovedet ikke kan sammenligne med en touareg komfortmæssigt... smiley

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #31   7. jan 2018 Er der overhovedet nogen biler der er så langt nede i halvårlig afgift? smiley

  • #32   7. jan 2018 jeg giver 1480 / 6 for en mercer hahha

  • #33   7. jan 2018 Tjo det er rigtigt men vel ikke mene der er 100 gange mere komfort, så lækker er en touareg ikke
    Vi har haft en Q7 og så fed var den hellere ikke, ville hellere have haft en A4 med luftundervogn


  • #34   7. jan 2018 Alle blue hdi koster 120 kr halvårligt, sikkert sådan en æske han kører rundt i.

  • #35   7. jan 2018 Nu kiggede jeg også lige den tråd på Vagcars under store projekter, og en linkede til denne video. Tjek ved 3min og frem..

    https://www.youtube.com/watch?v=YfuNppz1GVc

    Shiiiit så vil jeg alligevel hellere have tandrem, eller oldschool stødstænger smiley


  • #36   7. jan 2018 Men den kan bestemt ikke trække 3500 kg selvom den har meget moment smiley
    Alternativerne er ikke mange, de koster alle en krig i afgift pånær de nyere X5'ere der kører 17 på literen, men de koster så også over 700.000 og det lyder ikke indenfor hans budget når han kigger på en gammel touareg, selvom totalomkostningerne godt kan ende med at blive lavere på den hurtigere X5
    Evt er den næste model touareg også "billig" i afgift, men de koster 350.000 og koster stadig 8000... Dog er de også hurtigere end den gamle V10


  • #37   7. jan 2018 Spørgsmålet er nok mere om du har økonomi til at holde den kørende.
    Kan du ikke sætte minimum 50.000 kr til side årligt til vedligehold og reparationer, så skal du holde fingrene fra sådan en.


  • #38   7. jan 2018 Som Jesper siger. 50.000 kr er rundt regnet årligt i vedligehold medmindre gearkasse eller for/bag tøj går i stykker så bliver det hurtigt dyrer !

  • #39   7. jan 2018 Jamen en transporter koster os 12000 i vægtafgift og den må ikk trække 3500 kg det må den her jo. Og så hvis den går i stykker og det koster en mindre formue må jeg smide den ud eller sælge den til en der vil lave den. Jeg skal kun give 35 for den.

  • #40   7. jan 2018 Går ud fra at den er gulpladet ?
    Min chef solgte hans for 1 år siden for 50.000 kr der havde kørt 220.000 km så 35000 lyder til at være lige pebret nok med 650.000 km på bagen.


  • #42   7. jan 2018 næsten sikker på det er den smiley

  • #43   7. jan 2018 ufatelligt hvad man kan kører for 38000 nu tildags

  • #44   7. jan 2018 tænker at den ikke er helt fejlfri for de penge, ellers må det være svært at sælge sådan en v10 , derfor den er billig

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #45   7. jan 2018 Både motor og kilometertal er vist grunden til den lave pris smiley

  • #46   7. jan 2018 ja men stadigvæk. det sindsygt hvad du kan få for de penge i dag.
    selv hvis motoren er skrammel .
    koster en motor i Tyskland 4000 € med kun 91.000 km

    http://www.ebay.de/itm/AJS-V10-TDI-5-0-313PS-Motor-VW-Phaeton-Touareg-91Tkm-MIT-GEWAHRLEISTUNG/351903717580?fits=Model%3ATouareg&hash=item51ef1898cc:g:mawAAOSwqu9U5wLb


  • #48   7. jan 2018 Ja det er den der i har fundet på den blå avis.
    Jeg tror heller ikk jeg skal være bange for den tror der blevet brugt mange penge på den hvis de går så meget i stykker hele tiden som i siger:-) men jeg skal ned og se den på lørdag så må jeg selv vurdere om den virker til lg køre af røv:-)


  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 86
    #49   9. jan 2018 Det er lidt af en lotteriseddel du bevæger dig ud i...

    Skal bilen ikke køre ret langt, kan du sagtens være heldig at den ikke er meget mere end dobbelt så dyr som enhver anden gammel bil.

    Men det er en luksusbil, med alt hvad deraf følger af udgifter. Alt på bilen er dyrt. Bremser er dyre, dæk er dyre, filtre er dyre, ligesom service er ekstra dyrt. Desuden er mange reservedele kun tilgængelige originalt (!).

    Læg hertil en meget dyr motorkonstruktion, som kræver specialværktøj til alt - og som skal tages helt ud vha. et specielt hydraulisk løftebord for f.eks. at skifte turbo(er) - og du har sagt farvel til det meste i perlegruset og de fleste værksteder. Du har nu basis for nogle eksorbitante værkstedsregninger!

    Tilføj så en ret tvivlsom kvalitet med mange børnesygdomme - og du har ret dårlige odds på lotteriet ;-).

    Men igen: luksus koster. Og er du klar til at lægge en tusse om måneden i afgift, én til i forsikring, to kroner pr. kilometer i brændstof og noget tilsvarende i service, får du enormt meget kørekomfort for den latterligt lave pris bilen har.

    Køber du så med den indstilling, at du har købt en billig motor og resten fulgte med gratis, så er det også lidt lettere at bestille et fejeblad til at køre de 35.000,- til skrot, når/hvis noget i motorrummet giver en av-min-tegnebog-lyd.

    Har du lyst - OG råd til at smide 35 af de lange ud og erlægge en femmer pr. kilometer - så GO FOR IT.

    Hvis du bliver ejer, så husk blot, at det første som går i stykker aldrig er det sidste, som går i stykker. Og at bilens værdi nu (efter reparationen) højst er de 35.000,- den kostede - ikke den million den føles som smiley


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #50   9. jan 2018 Lige mine ord. Stærkt formuleret, Henrik! smiley

  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 86
    #51   9. jan 2018 #46: Ja, en motor med et - påstået - lavt kilometertal koster "kun" 30.000,-
    - stående på en palle i Tyskland.

    Inden motoren er i Danmark er den dyrere end bilen - og så skal man jo lige overveje, hvor meget man skal skifte, inden man påbegynder den ret komplicerede opgave med at tage den gamle motor ud, flytte dele og montere den "nye".

    Hvis det kunne "betale sig" at ilægge en motor med lavt kilometertal - altså hvis bilens værdi steg mere end udgiften - havde den jo nok ligget i.

    Men selvom man smider 50k i et motorskifte, kører gearkasse/turbo/undervogn osv. jo stadig på lånt tid - og når gearkassen så går, kan man jo enten smide bilen til 35k PLUS motoren til 50k ud - eller bruge yderligere 50k...

    I min bog er det ikke en option at foretage reparationer af betydning på sådan en Toureg. Det er simpelthen for dyrt i forhold til bilens værdi.
    - hvilket jo nok er grunden til, at de ikke koster mere: folk som er villige til at æde jævnlige værkstedsregninger på +50k oven i kilometerprisen på en femmer, gider sq ikke køre i en gammel folkevogn - på papegøjeplader smiley


  • #52   9. jan 2018 Henrik:
    Ja det helt korrekt og som du siger så koster bilen ikk ret meget det kunne jo som dagt os være vilkel som helst anden bil hvor jeg har smidt 35000 efter hvor mororeren os kunne springe i luften.


  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 86
    #54   9. jan 2018 2,87 pr. km. - det lyder godt nok billigt!

    Jeg kan som elitebilist i et billigt område forsikre sådan en bil for lige godt 9k.
    Ejerafgiften udgør 12k. Med afskrivning over fire år og en lidt optimistisk brændstofudgift på kun en krone pr. kilometer, skal bilen køre mere end 15.000 kilometer om året, før vi når ned på den kilometerpris - og så er der afsat nul kroner til service, dæk og reparationer over de fire år.

    Hvis bilen ender med at leve i fire år, koster den altså på den gode side af 30k om året at have holdene i indkørslen. Hertil kommer +15k til diesel for at køre 15.000 kilometer. Plus nogle tusinde til dæk. Plus nogle tusinde til service. Plus en slat til et par syn.

    Nej, bilen er ikke "dyr" i forhold til en M5. Men den er ret pebret i forhold til en 207...og så er der den latente risiko for, at den årlige biludgift på et vilkårligt tidspunkt fordobles eller mere.

    Du har helt ret i, at bremseskiver ikke koster meget mere end til en Peugeot. Men én bagkaliper koster mere end fire skiver - og de har ikke verdens bedste trackrecord for holdbarhed.

    Og jo, Turboer skal også skiftes på biler som er holdt ved lige.
    Ikke hver uge - men denne bil har kørt jorden rundt femten gange, godt og vel. Turboerne er med statsgaranti skiftet, og de skal skiftes igen - det store spørgsmål er hvornår?

    Det kan meget vel tænkes, at der 50 eller 100.000 relativt problemfri kilometer i denne bil. Så bliver den et mellemdyrt bekendtskab - og kilometrene bliver "billige".

    For 35k i førstegangsydelse og 3k månedligt får man jo sådan set ikke meget ny bil - og da slet ikke i denne klasse.

    Så går det godt, er der meget value-for-money i at købe gammel luksus...

    ...men det kan også meget vel tænkes, at "noget" i motorrummet går i stykker inden for 5.000 kilometer. Er det motoren, vil den have kostet syv kroner pr. kilometer i afskrivning...!

    Du har helt ret: jeg har aldrig ejet en Touareg V10. Jeg har dog ejet en del gamle biler - også i luksusklassen. Det har ofte været forbundet med stor nydelse - men også med ret svingende udgifter smiley

    Jeg kan fortælle solstrålehistorier om heldige bilbekendtskaber. Og skræmmehistorier om det modsatte.

    Jeg havde f.eks. en overgang en ældre syver. Den kostede i min ejertid 2 kroner pr. kilometer i benzin, andre to kroner i afgift/forsikring, fire kroner i afskrivning - og seks kroner pr. kilometer i gearkasse ;-).
    - det er omkring seks gange så dyrt som de to fesne gamle familiebiler vi har pt...tilsammen...

    Kunne jeg finde på at smide penge efter en overkørt luksusøse igen. Jeps.

    Er det billigt? Fornuftigt? Lavrisiko? Nope!

    Men hey - det er billigere og mere driftsikkert end at lease en Ferrari...måske smiley


  • #55   9. jan 2018 #54
    Hvordan kan du overhovedet drage en parallel til en 207??

    Hvis man har brug for det en stor SUV kan, så er det ret irrelevant at sammenligne med en billig mellemklasse bil!


  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 86
    #56   10. jan 2018 #55: det er jo netop pointen!

    Touranen er jo netop IKKE en billig bil. Det er en MEGET dyr bil - til en lav pris.

    Salgsprisen er jo netop sammenlignelig med en 207 - men det er driftsudgifterne bestemt ikke!

    Jeg svarer et indlæg, som siger at hans Touran (indtil nu) har været et billigt bekendtskab. Han sammenligner dækudgifter med en M5, og påpeger at bremserne er billige.

    Jeg hiver så 207´eren ind, fordi de er nogenlunde sammenlignelige i købspris - og bremseskiver (da 207´eren er ret dyr i skiver, fordi der er integrerede lejer i bag). Og selvfølgelig kan der findes nogle dele, som er billige til en Touran - i klasse med en billigere bil.

    Men det er bare ikke det generelle billede.

    En turbo til en 207 koster et par tusinde, og ethvert lille værksted kan skifte den på et par timer. Eller sagt på en anden måde: går turboen på en 207 til 30k, koster det måske 5k at være kørende igen.

    Til en Touareg er en turbo mindst fem gange så dyr - og så skal der to til! Desuden skal motoren ud for at skifte, og det er IKKE en opgave for et baggårdsværksted! Eller sagt på en anden måde: går turboen(erne) på en Touareg til 35k er bilen efter al sandsynlighed klar til skrot, da reparationen er dyrere end bilen...

    Og DET er netop pointen: en luksusbil som Touareg´en er et langt større sats rent økonomisk end andre biler til samme købspris.

    Er man klar over det, og har de 50k at satse, kan man så til gengæld være heldig at køre (ældre) bil i millionklassen for nogenlunde samme udgift som en ny Golf.
    - men man kan altså også let risikere at blive 50k fattigere på fire måneder. Og det er den risiko, som har sat prisen. Ikke en godhjertet eller naiv sælger.

    Tillad mig at bringe et citat: "Turboen som ellers er ny er gået igen. Sælger den så billigt fordi jeg ikke vil ofre mere på den!"

    Citatet er fra en aktuel annonce på en Touareg, som har gået halvt så langt som denne og koster det halve i ejerafgift (fordi den har halvt så meget motor). Den er til salg billigere end denne - og det har den været siden 4. september...!

    Igen: ville jeg gamble, hvis jeg havde brug for slæbeevnen? Tjae...


  • #57   10. jan 2018 #56
    men sammenligningen er jo helt i skoven!!!!!

    Hvis man kigger på en Touareg fordi man gerne vil have en stor SUV, så er der ingen sammenligning med en billig mellemklasse bil.

    Hvis det var forbi man kiggede på en high-end mellemklasse bil med mange år og km på bagen, så kunne man drage en svag parallel med en nyere billig mellemklasse bil.

    Stadigvæk vil det være en ringe sammenligning, for der er måske nogle komfort elementer eller køreegenskaber der appellerer til en i en high-end bil som er årsag til at man accepterer alder og km.


  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 86
    #58   10. jan 2018 #57: Vi er sådan set ikke uenige. De to biler er på ingen måde sammenlignelige - og jeg har heller ikke på nogen måde sammenlignet dem.

    Jeg har udelukkende fokuseret på at trådstarter ikke skal lade sig forblænde af bilens købspris som et "røverkøb". Han får ikke en billig bil, bare fordi købsprisen er lav.

    Vi taler jo netop om en bil i millionklassen.

    Er den en million værd? Absolut ikke!
    Er den 200k værd? Åbenbart heller ikke...
    100k så? Nææh...
    50? 40? 30? Tjae...

    Bilen er IKKE til salg for samme pris som en lige så gammel minibil, fordi sælger er rar. Bilen er til salg til denne pris, fordi ingen vil give mere!

    Og hvorfor så det? Jo, bla. fordi det IKKE er en 207 - eller en hvilken som helst anden minibil for den sags skyld.

    Uanset al dens luksus, mener markedet at ulemperne er så store, at den på det nærmeste skal foræres væk for at skifte ejer.

    Jeg indrømmer da også gerne, at skulle jeg købe luksus med MANGE kilometer på tælleren, så var det ikke lige VAG jeg ville kigge efter.

    Bemærk lige, at den billigste Mercedes 4x4 i samme alder er mindst tre gange så dyr - og Toyota endnu dyrere.

    Det er der altså en grund til. Bilen er IKKE en luksusbil til minibilspris. Det er en luksusbil som har vist sig så dyr at have, at markedet mener, at den "ingenting" er værd...!

    Så kan trådstarter jo som potentiel køber bare glæde sig over, at han ikke har købt den som ny for godt ti år siden smiley


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #59   14. jan 2018 Fik du købt den? smiley

  • #60   14. jan 2018 Hej nej skal ned og hente den på lørdag:-)
    Er meget spændt på det:-)


  • Anker S
    Anker S Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Svar: 24
    #61   18. jan 2018 Det er da en fed bil, men selvfølgelig dyr at have, især hvis man ikke har pengene.
    En af mine venner havde sådan en super lækker V10 TDI bil, bortset fra at hans var desværre en mandags bil, med mange problemer med det elektriske. Motoren var der ikke problemer med, for den er meget stærk, måske ikke set i HK. i forehold til hvad man får ud af en sølle 2,0 tdi med bi turbo i dag (240 HK. ) men de holder sikkert heller ikke til 6-700.000 km. som man ser nogle af V10'erne har kørt. For slet ikke at snakke om 1,9 TDI 105HK. og VW LUPO. 3L med over 650.000km. på tælleren.
    Har da Set en Phaton V10 TDI i Travemunde med 1.223.000 km på tælleren.


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #62   20. feb 2018 En status på Touareg'en? smiley

  • #63   20. feb 2018 Pisse go komfort og trækker mega godt er total tilfreds med den:-)

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #64   20. feb 2018 Lækkert! Ingen problemer indtil videre? smiley

  • #65   20. feb 2018 Slet ikk nu har jeg snart kørt 7000 km incl en tur til italien og der har intet været:-)

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #66   20. feb 2018 Fedt fedt smiley

  • #67   20. feb 2018 Ja har ikke fortrudt det endnu:-P


  • #68   20. feb 2018 hvor langt køre den på liter i gennemsnit er lidt nysgerrig?

  • #69   20. feb 2018 eller rettere hvor mange km kan du køre på en tank fuld?

  • #70   20. feb 2018 Pyyh jeg køre ca 500-600kmpå en tank men så har hun den os meget af tiden. Men hvis man køre pænt så kan du godt køre 700 på 80 liter

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #71   20. feb 2018 Det er da faktisk meget pænt smiley

  • #72   20. feb 2018 Ja sys os det fint min transporter kørte ca det samme:-)

  • #73   4. feb 2019 hej tænker på og købe sådan en også og ved udmærket hvad alt koster til sådan en og har også skiftet slid dele på mange af dem men Aldrig andet! kører din stadig super og intet der.

  • #74   4. feb 2019 Hej. Nej har den ikke mere solgte den for 2 måneder siden og det eneste jeg lige lavede på den var udstødning og så bremser og der havde den rundet 690000km:-)

  • #75   4. feb 2019 ja okey har fået en tilbudt for 35 tusind også kørt 370 med det meste udstyr du kan få fejler intet. tænker jeg gør det bare for og prøve det da de kører super godt og de går jo kun i stykker hvis den får prygl helle tiden.. og det var alligevel ikke meget på 40 tusind km. hvad fik du for den?

  • #76   4. feb 2019 Hva motor ligger der så i den?
    Jeg fik 25 for den


  • #77   4. feb 2019 også en v10 tdi bilen er på gule plader også smiley


  • #78   4. feb 2019 Ja okay. Men ja jeg ville ikke tøve med og købe sådan en igen en dag:-)

Kommentér på:
vw touareg

Annonce