Honda Civic 2016, udstyrsmodeller {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg er på udkig/har forelsket mig i en Honda Civic, årgang 2016 (modellen med LED i forlygterne).
Jeg kan se, at der typisk er 3 udstyrsversioner på markedet: Comfort, sport og elegance.
Jeg har dog meget svært ved at gennemskue hvad forskellen på de tre udstyrsniveauer grundlæggende er? Jeg har indtil videre kun kigget på en i Sport-version.
Kender I ellers til svagheder på denne bil, må I gerne byde ind.
På forhånd tak, og god søndag.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
http://www.honda.dk/cars/get-a-brochure/get-a-brochure/_jcr_content/par1/textcolumnwithimagem_1/textColumn/richtextdownload_d2e/file.res/Civic_5D_DK_SPEC_ENDELIG.pdf
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 201 Svar: 438
Havde ikke søgt efter den, da jeg mente at modellen var udgået.
sep 2011
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 172
Du kan også se om du kan finde en Lifestyle, så får du full LED forlygter + lidt andet chrome udvendigt
Håber det hjalp lidt
apr 2003
Det var lidt den samme konklusion jeg også kom til. Altså ikke at gå under elegance. Lifestyle har jeg ikke set til salg endnu - kun comfort, elegance og sport.
Har også læst mig til, at 1,6 diesel-motoren får meget ros og er ret kvik, så det er den motor jeg går efter, umiddelbart.
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 172
Efter at have haft både en 2014 og en 2016, så er det eneste du lige skal være opmærksom på, det er pladsen i kabinen (voksen på bagsædet og voksen på passagersædet foran kan give problemer hos begge ift. benplads) og så ville jeg undgå sort, da lakken er meget tynd (havde en sort og har en koksgrå nu).
Bortset fra det, så er det en super bil, hvor du får meget for pengene, så den vil du helt sikkert blive glad for
sep 2011
apr 2003
Vækker lige denne til live igen.
Jeg har været ude og ligge på Civic, og det er altså bare en lækker bil.
Har dig lige et par spørgsmål:
Hvordan er jeres oplevelse med bilens headunit og samarbejde med iPhone, herunder navigation?
Og hvordan er jeres oplevelse af holdbarhed og service/reservedels priser?
På forhånd tak!
Honda Civic 2016, udstyrsmodeller