{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjulleje fra biltema
  • #4   10. jan 2018 Har brugt en del af dem. og har ikke haft nogen problem med dem indtil videre... smiley

• Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 171
    #5   10. jan 2018 Skf koster ca 500, på nettet, i butikkerne koster de nok 7-1000kr
    Og jeg skal bruge en i morgen
    Biltemas koster 300kr

• #6   10. jan 2018 har købt hjullejer 3 gange ved Biltema.igennem tiden og der har ikke været nogen af dem der gået til i nu. Så det første jeg købte har kørt over 100.000km nu. Har også købt mange andre steder og det svinger meget Hvad mærke lejer det er. og kvalitet af det men normal går jeg efter skf lejer.

• Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

#8   10. jan 2018 Tusind tak.
    Jeg skal til mek imorgen, og biltema lukker kl 20
    Havde nemlig nogle fra autodoc, og de holdt 2 mdr(har oprettet reklamation, men de svarer ikke på mail, osv)
    Jeg prøver biltemas
    Tak for hjælpen

• #11   10. jan 2018 helt rigtig #10 tag et tandrem kit til min 1.6 hdi, med alle hjul og vandpumpe.her hjemme skulle jeg givet mellem 1300 til 1500kr ved de forskellige steder. Det var Continental tandrem med skf lejer i hjul og vandpumpe. købte det samme tandrem kit samme mærke og skf lejer vandpumpe til ca 650kr,det noget af en forskel og det var med forsendelse.

• #12   10. jan 2018 Når det samme SKF-leje koster 3-4 gange så meget hos den "professionel reservedelshandler" end hos AutoDoc, så er kvaliteten helt klart bedre hos den "professionel reservedelshandler". Eller noget!!!

Har heller ikke haft problemer med reservedele fra BilTema.

• Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

#13   11. jan 2018 Delene er billigere hos Autodoc. Ingen tvivl
    Men skal bruge den den her og nu.
    Og biltema er min nabo

• #14   11. jan 2018 Så køb ved biltema.

Ved at man ved autodoc kan vælge mærke, men derfor behøver de fleste jo ikke at købe det billigste hver gang, som de fleste jo gør.

Tror også man skal tage med i overvejelserne hvor store biltema egentlig er, de par butikker i dk er jo ikke meget, men de er nu rimelig store, uden for dk, i forhold til så mange andre leverandører herhjemme.

• #15   11. jan 2018 Jeg finder de dele jeg skal have på eBay ved divs forhandler ikke autodoc. Har haft nogen ting der ikke kom via dem. Så dem droppet jeg hurtig igen. og det jeg mener med det jeg skriver er bare selv om det er billigt kan det være ok. og har ikke haft en dårlig oplevelse med lejer i Biltema. de har holdt fint men deres bremseklodser er ikke gode

• #16   11. jan 2018 vi købte lejer til min makkers Octavia februar 2016 ved biltema, hvor finder man lige to nye kl 16 en lørdag ... de har indtil nu kørt ca 100.000 km...

• #17   11. jan 2018 Kender en der skiftede det på hans G2 og der er intet bøvl.

• Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

#18   11. jan 2018 Har skiftet idag
    Lad os se hvorlænge de holder.
    Autodocs holdt ca 1 mdr. Autodoc sagde at der var 2 års garanti, og nu besvarer de ikke mail/chat

• #19   11. jan 2018 Hvis lejerne går så hurtigt.. er det forkert håndtering under monteringen.

Enten er de spændt for hårdt op. (koniske)
    Eller kuglerne har været sideværts belastet (fx. banke på inderringen for at montere lejet. eller omvendt.)
    glemt og smøre lejet (hvis de ikke er smurt på forhånd)

Kommentér på:
Hjulleje fra biltema

Annonce