{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo 940 stationcar hjælp!!
  • #1   11. jan 2018 En over 20 år gammel bil har vel det generelle problem at den er gammel og slidt .

Uanset om du så havde valgt at kikke på en 20 år gammel Rolls-Royce, så skulle den undersøges med den helt store lup,for sådan en gammel bil kan fejle alt.

Jeg måtte lige kikke om jeg havde var ved at svare på et spørgsmål der var blevet stillet i 2018 og ikke et fra 2005 ?

Mange af 940 modellerne er købt som campingtrækkere , og det slider naturligvis på kobling og undervognen bag ( fjedre, støddæmpere og bøsninger i baghjulsophæng) , men hele bilen skal gennemsøges for fejl .

• #2   11. jan 2018 Hmm... har selv haft en 940 turbo i et par år.. og nej jeg aner ikke hva de har af svagheder for det er sgu en af de bedste og mest pålidelige biler jeg har haft smiley
    Men kig efter rust og generelt slid som på alle andre biler! starter, kører og lyder den ellers sund så skynd dig og køb smiley

Kommentér på:
Volvo 940 stationcar hjælp!!

Annonce