{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil?
  • #1   11. jan 2018 Min honda civic smiley


  • #2   11. jan 2018 Drømmelæreplads - ja, ja man skal aldrig sælge skindet før bjørnen er skudt.
    Med fare for at lyde gammelklog så synes jeg lige du skal se tiden, og din nye arbejdsplads an inden du farer ud og bruger en masse penge på en bil.

    Der er ingen grund til at have særligt travlt , for en Fiesta, eller en hvilken som helst anden brugt bil, købt med lukkede øjne kan ende med at blive en økonomisk katastrofe . Det kræver research at finde den helt rigtige bil, og selvom du har forelsket dig i en Fiesta, så må du aldrig snyde dig for at prøve andre biler i samme prisklasse, for det kunne jo nemt tænkes at der alligevel var en anden bilmodel som du havde overset ?

    Biler i samme klasse som Fiesta kunne være :
    Opel Corsa
    Peugeot 207
    Citroen C3
    Mazda 2
    Toyota Yaris
    Hyundai i20
    VW Polo
    Skoda Fabia
    Seat Ibiza

    Og sikkert flere som selv jeg kan have overset !


  • #3   11. jan 2018 Krav?

  • #4   11. jan 2018 #2 Nu er det sådan at jeg kender samtlige at deres lærlinge de sidste 5-10 år, og alle har været yderst tilfredse, så lad være med at komme med sådan en kommentar uden at vide noget. Når det så er sagt, skal jeg bruge en bil nu.

    #3 Ikke meget andet end gerne rimelig langt på literen, samt den skal være god at sidde i.


  • #5   11. jan 2018 Hvis du lægger ud med at være så "gammelklog" og med den attitude på din nye læreplads, så bliver du ikke gammel i gårde.

    Som lærling må man godt være lidt ydmyg, og lære at lytte, bare endnu et godt råd fra en gammel rotte .

    Lad nu være med at købe den første og den bedste, og chancen for at du køber katten i sækken er stor, hvis du kun bruger 2-3 dage på at lede efter din nye /brugte bil .

    Nå - jeg skal nok lade være med at komme med gode råd, for som 22 årig så er du jo meget klogere ?


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #6   11. jan 2018 Har du pms, trådstarter? Synes det er fint at Bilnørden lige fortæller, at du bør se situationen an. Det råd kunne du passende tage lidt pænere imod. Siger ikke du skal gøre hvad han siger, men når man søger hjælp, så må man tage imod alle råd og sige pænt tak til dem der vil bruge tid på at hjælpe en smiley

    Men nok om det. Du kan indtaste samtlige af dine krav til en bil på Bilbasen, så får du alle de muligheder frem, som kunne være aktuelt.



  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #8   11. jan 2018 Det er fint han er glad, men det må da også gerne smitte lidt af i hans svar til folk smiley

  • #9   11. jan 2018 køb dig en Aygo . den kan du ikke komme galt i byen med .

  • #10   11. jan 2018 Ja, nok en næsten ny Aygo også herfra....... passer ok til kørselsmønster og lærling smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #12   11. jan 2018 tillykke med din læreplads husk nu du har en prøve periode måske du skulle vente indtil den er overstået med at lave en stor investering
    men hvis du skal købe bil skal du købe med både hjerte og hoved så selv om du er glad for en fiesta og farven lige er dig er det en rigtig god ide at tage den udvalgte bil med hen på et værksted de kender evt dine forældres værksted og få dem til at tjekke vognen igennem de fleste værksteder yder denne service gratis
    fordelen ved dette tjek er at så ved du om bilen er pengene værd om den er blevet kneppet osv


  • #13   11. jan 2018 Nogen hader den og andre køre gerne til Italien i den - inkl os herhjemme - Aygo smiley
    Det er en ligegyldig lorte spand på mange komfort områder, men det er ikke en Trabant.

    Det er den bedste begynder bil jeg overhovedet kan komme i tanke om. Den er suverænt billigst på alle parameter, måske lige med undtagelse af brændstof økonomi VS en lille diesel maskine der køre 25-30km/l. Det er så sjældent der kommer uforudset udgifter, og de er ofte meget små.
    Den er overraskende kvik i optræk. Og laver man buler, så skidt pyt. Og med et par lidt bredere dæk og evt en sænkning er det en lille gokart smiley

    Jeg ville finde den der havde kørt kortest til ca 30.000kr, årgang ligegyldigt. Det er lidt et sweet spot hvor man får mest for pengene. Peugeot 107 / Citroen C1 / Aygo er ens biler smiley
    Find en der har fået skiftet kobling, så slipper du for den udgift, da de bliver slidt hurtigt af rookie drivers smiley

    Selvom jeg ikke ville være nervøs for at købe en med 250.000+ på tælleren hvis prisen var rigtig smiley

    smiley smiley smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=xzCkmGwXH8s


  • #14   11. jan 2018 Hold nu kæft med jeres gylle!!
    Trådstarter stort tillykke med lærepladsen smiley -og en Fiesta er noget nær det meste perfekte som lille pendler bil..held og lykke.


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #15   11. jan 2018 Jeg er ikke landmand smiley

  • #16   12. jan 2018 Det her ville også være en god bil til de penge vis du vil bruge mindre evt
    http://www.bilgalleri.dk/toyota-corolla-1_6-g6/id-2195154


  • #17   12. jan 2018 Hvis det er frem og tilbage billigt og pålideligt så er en Aygo en fin bil. (det jo nærmest en charade bare uden samme charme) de køre Okey. Super pålidelige og få de I stykker er de lette at lave. Der ud iver er der end grundt til Toyota'er ikke ligner de 2 andre. For Toyota så hvor fejlene måske måtte komme og rettede deres design..

Kommentér på:
Hvilken bil?

Annonce