{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.330 visninger | Oprettet:

nicklas n
nicklas n
Tilmeldt:
19. sep 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118

Vr6 afgift {{forumTopicSubject}}

Hej med jeg tænk om der var nogen der ca ved hvad man skal betale i afgift på en golf vr6 fra 1996 som har kørt ca 250000 km har funde en fin i Tyskland og vil har den på guldplade men kan ikke helt fine ud af skat hjemme side mvh Nicklas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vr6 afgift
  • #1   11. jan 2018 Hvorfor vil du dog have sådan en bil på gule plader? Det giver ingen mening overhovedet.

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #2   11. jan 2018 Hvorfor ikke Thomas jeg skal kun ha lidt lort iBagagerummet

  • #3   11. jan 2018 hvis den er så fin som du siger. Så fatter jeg ik du vil ha den på gule plader.

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #4   11. jan 2018 Hvorfor ikke Nikolaj som sagt skal jeg bruge den til at have ting i hvor der ikke kan være sæder

  • #5   11. jan 2018 Gule plader gør den bare sværere / umulig at sælge videre , men valget er dit .
    Afgiften på en på gule og hvide skilte er forsvindende lille .

    Heldigvis må man godt køre med bagsædet slået ned eller afmonteret .


  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #6   11. jan 2018 Nu er det ikke en bil der skal sælge vider

  • #7   11. jan 2018 Kan nu heller ikke se noget galt i en gul plade bil i den årgang den bliver jo billig i vægtafgift da den er så gammel . Det var noget andet vis det var en ret ny bil. Så ville det ikke kunne betale sig andet end at få den på hvide plader da de koster kassen i grøn/vægtafgift .

  • #8   11. jan 2018 Har du prøvet at gå ind på told og Skat og de har de beregner du kan udfylde og det giver en ca pris. Du kan ikke helt regne med det har selv prøvet men man får da en idé om prisen

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #9   11. jan 2018 Hej freeway har ikke prøve med den her bil men har prøve før og det er desværre ikke til at stole på så det var bare hvis der var en som måske har prøve det men tænk ikke det kan være det store de skal ha i afgift

  • #10   11. jan 2018 okay jeg prøvet den også med min Peugeot 307 den er på gule plader. og søgte Hvad det ville koste at sætte den på hvide plader og den sagde 0 i afgift og tvivler på det rigtig. selv om bilen er 13 år gammel ca

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #11   11. jan 2018 Ja den er ikke den beste beregner

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #13   12. jan 2018 Hej rene nej synes Ikke jeg har kunne finde noget men det kunne være man skulle kontakte mig du linker til

  • #15   12. jan 2018 kender nu mange der har hus bil og børn hvor nummer to bil er en gulplade. lige som jeg selv. Så det der ikke noget unormal ved. Jeg hade også en del gul plade biler som ung. og ved nogen har en golf 3 vr6 på gule plader. for har en bekende der har haft en de sidste mange år. godt nok en 97 sort.

  • #16   12. jan 2018 kan nu ikke se problemet i manden vil have en gul plade bil?!

    er det ikke op til ham selv?

    har selv haft og har pt lige nu en ekstra bil på gule plader med 3 børn hund og en kvinde i hjemmet..

    jeg ville prøve quickpot eller sådan så jeg havde en ide, for gir heller ikke meget for skat`s side desværre.. smiley


  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #18   12. jan 2018 Tak for Jeres svar jeg må prøve at søge lidt videre

  • #19   12. jan 2018 men det med at bygget den om. prøv at tjekket ophugger og net sider Hvad der er til salg. for der er rigtig mange golf3 der er rustet væk. Så det jo bare finde en på gule plader og købt alt bag i og flyt over i din. Så har du bunden og gitteret.

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #20   12. jan 2018 Det er en god ide tusind tak freeway

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #22   12. jan 2018 Jeg må prøve at se hvad de siger men det med ombygget det skulle jeg nok selv kun klare og som skrevet skal den være på guldplade der den kun skal bruges til at køre på arb og så køre på lossepladsen i så mere skal den ikke brugs til er bare træt er sviner min nye bil til med beskidt arbejdstøj

  • #23   12. jan 2018 syns da også det fint du vil have det jeg kan se det gode i hvide plade biler.men har man ikke behov for det kan jeg ikke se problemet i at man vil have en gul plade bil. Det var noget andet vis det var de nyre de koster mange penge i grøn afgift og vægtafgift.Så det kan ikke betale sig. men i din årgang er den jo billige i sær når det er en benzin bil på gule plader.og jeg er glad for at have en nummer to bil på gule plader. Det skønt man bare kan smide altid bag i uden at tage hensyn til sæder under. og har en stor plastik måtte i så den er nemt at tage ud og vaske vis den skulle lugte, af affald evt . og det vil jeg ikke have ind vores passat Variant. men har ellers set golf 3 gul pladet tilsalg helt ned til skrot prisen så det jo bare og købe sådan en. og flytte alt over og gem Hvad ellers man kan bruge af stumper. og skrot bilen igen.

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #24   12. jan 2018 Lige mine ord gider ikke svine min bil til og må lige kigger efter sådan en til skrot

  • #27   12. jan 2018 Jeg skal til Tyskland på torsdag og hente en golf 5 plus cross med masse af udstyr til mine gamle forældre ...De er alene sååå den bliver på gule skiver og nedvejet med det samme.. Ombygger den selv det koster 1500kr i brugte dele...Sååå se at kom afsted og hent en golf vr6 og byg den om det er et sjovt projekt...

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #28   12. jan 2018 Tak Niels

  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #29   12. jan 2018 Tak Peter jeg må sku der ned og hente den og god tur til dig

Kommentér på:
Vr6 afgift

Annonce