{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Touran værdi? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Vil starte med at sige dette IKKE er en salgsannonce.
Går og overvejer at skifte bilen ud med en Transporter.

Hvad ligger en VW Touran 1.9 tdi van på i værdi her efter de nye afgifter?
- 1.9 Tdi 105 HK
-193.000km
-Nyserviceret med ny tandrem, bremser osv.
-Ny Bagklap , selvfølgelig rustfri smiley
-Nedvejet.

Synes de svinger alt mellem 30-55.000kr. Kan ikke blive klog på det desværre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touran værdi?
  • #1   13. jan 2018

    profilbillede
  • #2   13. jan 2018 Hvis det ikke er en salgs annonce hvad er det så????

    Du skriver jo selv at de ligger mellem 30-55.000kr. så hvordan havde du i din vildeste fantasi forventet at få andet at vide herinde end det du allerede ved?

    Sæt den til 50, bliver den ikke solgt ja så er den for dyr og så må du sætte den ned til 40 og håbe den stadig ikke er for dyr osv.


  • #3   13. jan 2018 Du må virkelig undskylde jeg har pisset dig af.

  • #4   13. jan 2018 Hvad årgang er det ?

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #5   13. jan 2018 Freeway, den er fra januar 2007.


    Som du selv skriver, så ligger prisen på mellem 30-55.000. I sidste ende kommer det an på hvor travlt du har med at komme af med den. Synes personligt at 35-37.000 ville være en fin pris.

    Men i sidste ende er det jo dig der har kørt i den i et år og dermed ved hvordan den kører og hvad du selv synes den er værd. smiley


  • #6   13. jan 2018 Jeg har ikke tjekket niveauet ud fra annoncer. Men tænker tyve tusinde. Er gulplade biler ikke svære at sælge nu til dags.

  • #7   13. jan 2018 Hvem er køber til sådan en ?

    Et firma er ikke interesseret da der er trukket moms af den .

    Familien kan ikke bruge den, da den mangler bagsædet .

    En 18-23 årig foretrækker jo nok en Seat Leon der er knap så "morfar" i designet .

    Pendleren vil nok foretrække en microbil der jo koster mindre i ejerafgift og kører længere på literen .

    De eneste jeg kan få øje på er dem der mangler en campingtrækker, men hov - dette eksemplar har jo ikke nogen jydekrog ?

    Med andre ord er det svært at se hvem der er køber til sådan en bil , og derfor er prisen nok nærmere 20.000 end 50.000 kroner, og især da køberne ikke hænger på træerne .






  • #8   13. jan 2018 Jeg ville til enhver tid heller have sådan en end en Ford på hvide smiley eller andre mini biler. og nej det ikke et problem at sælge en gul plade bil. Så længe det er en der kan eller er nedvejet. Det værre vis de er nyere end april månede 07 og ikke kan. så kan folk hænge på dem længe. inden der kommer en køber .

  • #9   13. jan 2018 Hej
    Salgsannonce?!
    Pyt
    Gulplade og VAG smiley lige så meget som en køber vil give
    MVH KP


Kommentér på:
Touran værdi?

Annonce