{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjålp til udskiftning af generator i KBH
  • #1   17. jan 2018 Det kan det nærmeste autoværksted

  • #2   17. jan 2018 Det er noget af det letteste at skifte på en bil, så betal den halve time det tager til et værksted, i stedet for at spare 100,- og få en vild fremmed herinde fra til det, du ved ikke om han har ti tommeltotter og ikke aner hvad han laver.

  • #4   17. jan 2018 God pointe myggen, dog har jeg fået en pris på 600kr for kun at udskifte den - er det en god pris, eller?

  • #5   17. jan 2018 tja jeg ville nok tage en plovmand sort, og det endda heroppe i det mørke vendsyssel smiley

  • #6   17. jan 2018 Jeg syntes godt nok det lyder dyrt...!! Jeg har aldrig brugt over en halv time på det, men har så heller aldrig skiftet på en Fiat før, og det kan da være mere indviklet det skal jeg ikke kunne sige.

  • #7   17. jan 2018 For 600 tja det indikere lidt over en times arbejde. Har skulle skifte på en Alfa GTV V6T det tog 3½time og 3 mand da den skulle på plads. (havde jeg vidst hvordan den sag havde jeg nok sørget for at grav og motorkran var ledig). Aner ikke hvordan den sider på din motor sider den som på en Toyota Corolla E10 eller Golf 2 så tager det 20min. Sidder den som Peugeot 406hdi. Eller Alfa GTV så det en lidt mere bøvlet og smertefuld opgave

  • #8   17. jan 2018 Så vidt jeg ved, burde det ikke være den store sag. Nok de 30 minutter tænker jeg smiley

Kommentér på:
Hjålp til udskiftning af generator i KBH

Annonce