{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Thomas N
Thomas N
Emner: 2 Svar: 7

Hvilken ET mål på Clio 2? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker på om der ikke er nogle kloge mennesker herinde som kan hjælpe mig med finde det rigtige ET mål på disse fælge til min Clio 2 1.5dci.

Har nemlig kigget på nogle JR3 fælge 15x7 4x100 hvilket ET mål skal de være? Kan finde ET 25 og ET40.

Det er disse fælge: http://jr-wheels.com/towar.1938.japan.racing.jr3.15x7.et25.4x100108.matt.black.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken ET mål på Clio 2?
  • #1   19. jan 2018 Det afhænger jo af hvad din bil er typegodkendt med.
    Hvis standard ET f.eks er 42, så må du køre med fælge med ET fra 32 til 42.
    Lovmæssigt må ET formindskes med 10
    Husk centerhullet skal passe til navet. Er hullet større bruges centreringsringe.

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    okt 2016

#2   19. jan 2018 @Morten er det ikke ligegyldigt så længe de ikke går ud over skærm kanterne? det er ellers sådan jeg er oplært fra barns minde.

Thansen skriver dette da jeg ikke kan se det på Refako....

PCD 4x100
    Bolt eller møtrik Bolt
    Boltstørrelse 12x1,50
    Std. ET 43

• #3   20. jan 2018 Reglerne er som Morten skriver.

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    okt 2016

#4   20. jan 2018 @Onkel Per, tak for det men så det lyder til jeg skal vælge ET40 men kan de så være der når de er 7tommer bredde det som er spørgsmålet?

• #5   20. jan 2018 Clio 2 ET er 37-42... Så køb du dem bare i 40...

• #6   20. jan 2018 Ja de kan godt være der når de er 7" brede.. Du kan også have 7,5" på uden problemer og sikkert også 8"... Min Clio 2 DCi i profilen har 7x16" i ET 38 så køb du dem bare... Bare vær ops på centrerings ringe.. Hvis dem der sidder i dine fælge nu ikke passer og fælgens center ikke passer direkte på bilen, så er det bare til den lokale thansen og købe nogle der passer...

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    okt 2016

#7   20. jan 2018 @Daniel mange tak, hvilke låse bolte kan anbefales at man køber¿

• #8   20. jan 2018 Låse bolte er kun trælse hver gang du skal have hjul af og på! Hvis nogen vil have dine hjul skal de nok få dem af alligevel..

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    okt 2016

#9   20. jan 2018 @Henrik ikke det som var spørgsmålet og syntes ikke de er besvarelige når der skal skiftes hjul.

• #10   20. jan 2018 Fair nok, men læs mellem linjerne: det gør ikke så meget hvilke låse bolte du sætter på, vil nogen have dem af skal de nok få dem af og handler det blot om at forhindre knap så overvejet tyveri/drengestreger så vil hvilke som helst låsebolte nok være lige gode til formålet smiley

Kommentér på:
Hvilken ET mål på Clio 2?

Annonce