{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Johan R
Johan R
Tilmeldt:
3. nov 2017
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 2

Peugeot 206 hdi 2001 kan ikke starte... Dødt batteri eller generator? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri. Min peugeot 206 HDI fra 01 har på det sidste haft svært ved at starte. Sidste gang jeg var ude og køre blev mit rat pludselig meget svært at dreje (servostyringen er gået ik´?). Lidt efter begyndte alle lygterne på instrumentbrættet at lyse: Airbaglygte, sikkerhedssele-lygte, mototfejl-lygte osv. Til sidst gik airconditionen, min radio, el-vinduerne, lyset inde i bilen men også alt andet lys end mit positionslys. Bilen gik ud lidt før jeg nåede hjem.
Jeg tænker selv at mit batteri endten er helt dødt eller min generator er i stykker. Men er ikke sikker på nogen ting. Håber en her kan hjælpe og ved hvad der er galt.
Tak på forhånd (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 hdi 2001 kan ikke starte... Dødt batteri eller generator?
  • #1   22. jan 2018 sat et par start kabler på den fra en anden bil. Så få starte den, og så målt ud om generatoren lader som den skal. Der er jo ingen grund til at købe nyt batteri vis ikke den lader som den skal. men vil sige det tyder på det er generatoren på den måde du beskriver det på. Det kan også være batteriet der er falden helt sammen og er gået til. men få den målt ud først den skulle gerne lægge omkring 14 volt når den står i tomgang.

  • #2   22. jan 2018 tjek om din generator rem er sprunget.

  • #3   22. jan 2018 Du kan også starte med at måle på batteriet inden du får den startet.

  • Johan R
    Johan R Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 2
    #4   23. jan 2018 Okay, tak for alle svar. Prøver at få den startet med kabler og køre en lille tur for at se om batteriet bliver ladt op

Kommentér på:
Peugeot 206 hdi 2001 kan ikke starte... Dødt batteri eller generator?

Annonce