{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.528 visninger | Oprettet:

Peter L
Peter L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Fotovogn - blevet blitzet? :/ {{forumTopicSubject}}

Hej,

Kørte her til morges omkring 90 km/t i en 80 zone... Der stod en politi trefod, og da jeg så den skyndte jeg mig at bremse ned til omkring 70... Da jeg kørte forbi kiggede jeg direkte ind i trefoden, men så ingen blitz... Er til gengæld aldrig blevet blitzet så ved ikke hvordan det ser ud. Er jeg mon blevet blitzet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotovogn - blevet blitzet? :/
  • #1   23. jan 2018 Du ikke i tvivl når du er blevet blitzet

• #2   23. jan 2018 Du får smidt et klart rødt lys lige i skærmen så du er blind de næste 2min hvis det er om aftenen, så du burde ikke være i tvivl.

• #4   23. jan 2018 Der kommer et tydeligt rødligt blink, som overrasker dig i langt højere grad end det blænder dig.

Men du er ikke i tvivl.

• #5   23. jan 2018 Hej jeg tror ku også du slap. Men prøv at investere i en saphe eller brug fartkontrol.nu

• #6   23. jan 2018 #2 ja den er sgu led i nattetimerne, specielt på strækninger uden gadebelysning (motorvej etc). Der skal man liiige finde synet frem igen smiley

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   23. jan 2018 altså jeg kiggede direkte ind i trefoden 5 meter inden jeg kørte forbi og så ingenting smiley så tror måske jeg var heldig! Bremsede også ca. 50-100 meter inden... Eller også kan jeg prøve at spørge gutten som sidder derinde når jeg på vej hjem og han fangede mig xD

• #9   23. jan 2018 prøvede det samme i sidste uge med 170 i en 90er zone.. den blinkede heller ikke.. selv om jeg nok havde fortjent det

• #11   23. jan 2018 Henrik det var sku topfart i den møjbalje.. havde den kunne 200 havde jeg også kørt det. til gengæld ville jeg ikke brokke mig hvis kortet røg.. Det var jo min egen beslutning

• #12   23. jan 2018 Hvad f..... er det for en måde at køre på?
    Hvorfor bremse ned til 70 hvis du må køre 80??
    Det er et klassisk eksempel på en stor risiko for at skabe uheld når der pludselig bremses ned fra 90 til 70 "uden grund".
    Du er en af dem jeg kalder idiot - med store bogstaver...

• #14   23. jan 2018 Oldschoolride hvad vil du så gøre hvis en person kører ud foran dig ? Vil du så mene personen du ender med at slå ihjæl, er et fjols da du jo selv har valgt at bryde loven ?

• #15   23. jan 2018 #12
    Tja.. jeg kalder det at redde min dag hvis jeg kører bag en der opdager fartkontrollen før mig så jeg undgår blitzen smiley
    Hvis det er et problem for dig at forankørende bremser hårdt op er du tilgengæld en af dem jeg kalder en idiot for at køre alt for tæt smiley

• #16   23. jan 2018 Helt enig ^

• #17   23. jan 2018 Ja man må da endelig ikke bremse, så går staten jo glip af pengene smiley

• #18   23. jan 2018 Rasmus nejbdett vil jeg kun kunne bearbejde mig selv.

Vil dog sige den strækning jeg kørte stærkt på mere eller mindre ligner en motorvej. Det var en søndag eftermiddag da det var helt øde.. den generelle hastighed på strækningen er 110/120kmt på hverdage.. man kommer lige fra motorvej. køre over en bro og så kommer strækningen.

Og jeg ved godt der ingen undskyldning er for st køre for stærkt..

Men jeg vil aldrig undskylde at jeg er født med benzin i blodet.

tilmed kommer jeg fra det mørkeste Sønderjylland.. Du er unormal hvis ikke du køre lidt stærkere end tilladt..

• #19   23. jan 2018 #15 Det er ikke et problem for mig, da jeg selvfølgelig holder afstand.
    MEN det er et stor problem for trafikke i al almindelighed - det skaber store bølger langt bagud når "idioter" bremser uden grund. Eksempelvis som trådstarter, men også "glo-køer" på motorvejen når der er sket uheld i modsatte retning.

Men jeg forventer ikke at du forstår problemet - så lad os allesammen bare begynde at lave pludselige hårde opbremsninger og så kalde alle dem bagved der generes af det nogle idioter smiley smiley

• #20   23. jan 2018 Du ikke i tvivl om du er blevet snuttet med hensyn til det blink der kommer!
    En anden ting er, hvis du har ligget præcis på 90 på speedo, så er der også lidt fejl visning, da den viser for meget. Ifølge min navigation samt kørecomputeren i min bmw, så viser den 4 km for meget på pinden

• #21   23. jan 2018 Jeg er nu før blevet fotograferet af en fotovogn, hvor der ikke var synlig blitz, så du kan desværre nok ikke føle dig sikker.

• #22   23. jan 2018 Der er et meget tydeligt rødt blitz, hvis du bliver taget. Du kan ikke undgå at se det.

• #24   23. jan 2018 Jeg er selv blevet blizet i mørke og i dagslys, og selvom jeg ikke kiggede hen mod trefoden var jeg ikke i tvivl, men hvis man sidder i sin egen lille boble så kan det godt være man ikke opdager det

• #25   23. jan 2018 I stærkt modlys opdager man det ikke, og jeg havde dashcam i bilen den pågældende dag, hvor man på optagelsen kun kan se et meget lille blink inde i fotovognen, hvis man kigger godt efter, men der var ikke noget tydeligt, kraftigt blitz. Min kammerat blev forøvrigt fotograferet lige før mig, og så ligeldes ikke nogen blitz.

• #26   5. aug 2019 Hej kan man godt se bliz i dagslys?

Eller er det kun få mennesker der kan se det?

• #27   5. aug 2019 Alle kan se den, uanset tidspunkt

Kommentér på:
Fotovogn - blevet blitzet? :/

Annonce