{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

mads m
mads m
Tilmeldt:
2. feb 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

TDI 1.9 Touran nødprogram {{forumTopicSubject}}

Hej !
Jeg har brug for hjælp til min Touran 1.9 TDI DSG,(2007) den går i nødprogram når man sparker lidt til den. eks. overhaling

Min mekanikker har skiftet, Turboen, N75 ventil/måler og luftmassemåleren samt Egr er blindet af, den går dog stadig ofte i nødprogram.

Når han udlæser den siger han der står: Periodisk fejl på turbotryk/ladetryk eller lign.

Nogen ideer synes det begynder at blive dyrt hvis jeg skal skiftes hver en del fra en kant af ..

På forhånd tak!

Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDI 1.9 Touran nødprogram
  • #1   28. jan 2018 har han mål og justeret wastgaten så den har det rigtige turbo tryk da han monteret den nye turbo ? . Hvad med intercooler har i tjekket at der ikke er bleven slidt et hul eller gået hul i den. Det har jeg set ske før og tjekket alle tryk slanger for utætheder og evt flækket slanger som der kan ske ?.og renset egr ventilen. og tjekket at den egr ventil er i orden ?

  • mads m
    mads m Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   28. jan 2018 Er der nogen bud på en god vw mekaniker på fyn? og helst billigere end SMC

  • #3   28. jan 2018 Skriver den lade tryk over regulerings grænse eller skriver den under regulerings grænse ? Det rimelig vigtig for os at vide for at hjælpe dig

Kommentér på:
TDI 1.9 Touran nødprogram

Annonce