Mercedes C200 Aut. vs. C220d Aut. {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg står og skal til at skille mig af med min nuværende Mercedes C220 TDI fra juli 2017. har overvejet den samme igen, men har så også kigget på benzin modellen.
Nogen her inde som har erfaring med begge og kan fortælle i korte træk hvad der skulle snakke for og imod de 2 modeller?
Evt. økonomien i dem mod hinanden? Synes ikke at jeg fik min nuværende til at køre særlig økonomisk, selvom den er sat til at køre 22km'ish/L.
ud over dem, har jeg også haft kigget lidt på Passat, er dog rigtig glad for min nuværende Mercer, så vil næsten ikke væk fra det mærke.
Håber nogen har et par gode tips.
Mvh.
Daniel
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 396
Vi har C 250 benzin motoren i min fars C350e hybrid, og den går 12 km
Så kunne ikke forstille mig benzinen er særligt økonomisk.
Og Passaten er super kedelig inden i.
Hvis jeg var dig ville jeg vente til den faceliftede C-klasse udkommer.
A klassen kommer vidst engang her til Marts, og har fået nyt infortainment system.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 40
Ja kunne godt forstille mig at den er tørstig.
Og hvis det er standarden for en 250 motor, så tænker jeg at 200 nok også er lidt tørstig.
Havde jeg godt tænkt på, men så vidt jeg er orrienteret, så kommer den faceliftede c-klasse først til august? Men har kigget på deres C Plus version, så man får AMG exterior og Avantgarde Interior. Den ser sku meget nice ud og det er deres kampagne lige nu, indtil den faceliftede version kommer.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 40
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 396
Synes det ville være noller at tage en C-klasse når man ved den nye kommer indenfor rimelig tid, selvom prisen er super fordelagtig.
Specielt når den nuværende C-klasses infortainment system er så forfærdelig grimt og ringe, den skærm er bare klasket ind, ingen finesse what so ever.
Men er selvfølgelig HELT dit valg, jeg ville bare vente, hvis jeg stod i din situation. Specielt eftersom de har indgået et Joint venture med Nvidia, så jeg går stærkt ud fra det nye system er fantastisk, men det får man at se til Marts.
Og ja henhold til forbruget, så bruger min far den mest til motorvej 150 / 130 km/t.
Nu har jeg den lige i denne uge, og kører jeg de 90 km/t på landevej så kører jeg 16 km/l ca.
Mercedes C200 Aut. vs. C220d Aut.