{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

C C
C C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Polaris Cargo Europe-FUSKER-FIRMA/MAND {{forumTopicSubject}}

Firmaet er et fup-firma. Han arbejder under 4-6 forskellige navne på b.la Den blå avis. De navne jeg kender til er : Mark Petersen, Jan Rasmus, David Narrow , David Robertson og Robert Carter. Han har pt. 4 MEGET billige biler til salg og prisen er helt urealistisk. Han er nem at spotte bare på hans priser. Man får samme standardsvar fra alle de 4 navne han opererer under. Han skriver bilen er lokaliseret i Plymouth Sydengland og han har boet i Dk 2 år og haft bilen som firmabil, fik mulighed for at købe den, men den er nu for dyr at omregistrerer for ham i England, derfor sælger han den billigt. Du ser aldrig bilen og jeg har en mistanke om, han befinder sig på sjælland.

Man kan godt få ham til at sende kopier af reg. Attester på mail. Jeg har fået 2 tilsendt på 2 forskellige Audier. Den ene havde han slettet de sidste 3 cifre af stelnummer og reg.nr men ikke på den anden. Den fik jeg checket hos politiet . Den står i et helt andet navn nemlig XXX ( mail mig for oplysninger hvis du vil ) fra Dragør.

( denne herre havde ikke ren straffeattest !)

Hvem han er og hvordan han kommer ind i billedet er jeg ved at undersøge. Hvis andre har oplysninger er de velkommen til at sende det til mig på denne adresse cc@mail-online.dk , da jeg ønsker at få knaldet denne fusker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polaris Cargo Europe-FUSKER-FIRMA/MAND
Kommentér på:
Polaris Cargo Europe-FUSKER-FIRMA/MAND

Annonce