{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Per J
Per J
Tilmeldt:
22. jan 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Har brug for hjælp {{forumTopicSubject}}

Håber nogen kan svare på nogle af spørgsmålene, forvirret, aldrig skulle sælge/ afhænde bil før.

Min ABS lampe virkede pludselig ikke under syn og skulle til omsyn.
Der måtte et nyt instrument brædt til og så lyste ABS og almindelige bremser og slukkede ikke og så tog jeg en beslutning om at skippe den, bruger den sjældent, vi har 2 biler,
Mekanikeren sagde jeg godt kunne sælge den, så nu står den til salg.

Men hvis der kommer en køber piller man vel nummerplader af, laver en slutseddel og en ejerskifte hos skat ???

Men hvad hvis vedkommende ikke vil bruge tid foran computeren, kan jeg så selv lave en ejerskifte hos skat,
Er der nogen fælder jeg skal være OBS på. ?
Nummer pladerne skal vel afmeldes og hvad så mere og hvor ?

Hvis jeg ikke får solgt inden omsyn kan jeg så lade pladerne være på 1 måneds tid, hvor jeg prøver at sælge den eller SKAL pladerne af ??

Kan jeg pille pladerne af og afmelde den, lade den stå og prøve at sælge den??

Bær over med de for nogen indlysende spørgsmål, aner ikke en disse og synes oplysninger på nettet er lidt forvirrende.

God weekend.
Per


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har brug for hjælp
  • #1   2. feb 2018 Tror nu bare at nogle havde pillet pærerne ud af dit tidligere instrumentbræt eller at pærerne var springet... Men hvorfor ikke bare smide en tester på og se hvad den ABS fejl er? Det kan jo være noget billigt og så sælge den nysynet smiley
    Ps lav en ordentlig overskrift og evt læs reglerne for sitet smiley


  • #2   2. feb 2018 hvorfor vil du pille dine nummerplader af ved salg? de skal blive på bilen. Det du skal gøre er bare at omregistrere den på nettet på told og Skat. med det samme når køber er der. samme med ham så du er sikker på han giver dig de rigtig oplysninger. Så du sikker på alt er i orden. for vis han giver dig forkerte oplysninger så kan du ikke omrig den i hans navn og så køre han rundt i dit ind til nummerplader biler afmeldt eller politiet tager dem. og det noget træls noget og skal til at døje med.og er bilen kørt over syns tid. Så afmeld den med det samme. og sælg bil uden plader. Så skal køber bare have reg attest med ved køb af den .

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   2. feb 2018 ved slag kan pladerne følge med såfremt bilen kan omreg inden for syns perioden

  • #4   2. feb 2018 Bedre overskrift


Kommentér på:
Har brug for hjælp

Annonce