{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Hvad skal den koste??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lækker bil holdende som jeg vil sælge, men jeg ved ikke hvad den kan være værd??
Bilen står for et periodisk syn snarest muligt (1-2 md), men jeg føler ikke jeg har tiden til at klargøre den lige for tiden:(
Her kommer alle de data om bilen jeg lige kan huske smiley
Mitsubishi Galant 2.0 GTi Dynamic 16V.
150 HK
Årgang 1990.
Hvid.
Km 189.000.
4-dørs.
Nypris 278.000 kr!
Bilen har meget udstyr, bl.a.
Servostyring.
El-ruder, for + bag.
El-soltag.
El-spejle med varme, begge sider.
C-lås.
El-antenne.
4 nakkestøtter.
Armlæn både for og bag.
Tonede ruder.
Fejlfri kabine i mørk velour uden slid og huller.
Tæpper og plastik indeni er utroligt velholdt.
Den fremtræder nærmest som en ny bil indvendig.
Ikke-ryger.
Hækspoiler (standard på GTi).
Standard fælge med nyere dæk.
JVC headunit med CD og 4x45w, næsten ny!
4 højtalere.
Desværre er den ikke så velholdt udenpå.. Der er lidt kosmetisk rust rundt omkring.
Men nu det vigtigste...
Motoren og resten af bilen kører som en drøm. Den starter med det samme, og bilen udnytter fint de 150 HK motoren yder smiley
Gearskiftet er meget præcist og mærkes næsten ikke. Koblingen er hydralisk og meget let at dosere.
Bilen har ingen mislyde. hverken fra motor, gear, støddæmpere, undervogn ell. lign.
Ny tandrem for 4000 km. siden.
En virkelig sjov bil at køre i. Og med masser af komfort. Næsten ingen støj indeni under kørsel.
Alt det elektriske virker også. Både ruder, spejle, lås, antenne osv..
Bilen bruger heller ikke hverken olie eller vand.
Er der nogen der skulle være interesserede i sådan en, eller har et bud på hvad jeg kan tage for den ved en hurtig handel? smiley
Jeg har desværre ikke nogle billeder af bilen lige nu, men det kan være jeg kan fremskaffe nogen på et tidspunkt...

Mvh Ricky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal den koste???
  • #1   7. jun 2004 30 - 45.000

• #2   7. jun 2004 Kom lige med nogle billeder...
    Så finder jeg ud af noget..

Mail : Nick_Berntsen@hotmail.com

• #3   7. jun 2004 Når man kigger på bilpriser.dk så ligger en 92'er af samme model på omkring 30k (hos forhandler)
    Din er 2 år ældre, så jeg vil sige ABSOLUT MAX 30k, og nok nærmere 22-25k ved privat handel...

• #4   7. jun 2004 Der er rigtig mange til salg på Bilbasen. Og de lyder allesammen til at være fantastiske (hvorfor vil de så sælge?). Desværre siger du, at din har kosmetisk rust. Det kan den falde på, hvis der er mange til salg, så køber bare kan vælge en anden. I den prisklasse går mange altså efter den, der umiddelbart ser pæn ud. At dømme efter prisniveau og beskrivelser på Bilbasen sammenlignet med din, skal du sætte den til salg for 29.900 kroner. Bare min fornemmelse.

Henrik.

• #5   7. jun 2004 Jeg prøver lige at få taget nogle billeder i løbet af eftermiddagen/aftenen. Så kan jeg lige smide dem på en hjemmeside smiley

Mvh Ricky

• #6   8. jun 2004 Så har jeg lige fået lavet en "Lyn" hjemmeside, hvor jeg har lagt 28 forskellige billeder af bilen ind smiley
    Kan ses her:
    http://www.123hjemmeside.dk/Ricky/
    Hvis nogen har et bud på bilen eller gerne vil se den live, så skriv endelig.
    Kan selvfølgelig også prøves..
    Hvis man ønsker at gennemgå bilen på værksted er det helt ok!

Mvh Ricky

Kommentér på:
Hvad skal den koste???

Annonce