{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Indstemning af bil??? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Sidder lidt og undre mig over bilerne som bliver stemt ind, troede at det kun var biler som har nummerplader på, og som bliver brugt i hverdag og til show, derfor undrer det mig lidt at folk er begyndt at "smide" biler herind, som enten bare står som forfalden, eller som et halvt projekt, ikke fordi det gør mig noget, men mente bare at det var for almindelige biler som stod klare og renoveret..??

Hvad er din mening??? smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstemning af bil???
  • Kim P
    Kim P Online Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 668
    #1   18. feb 2018 Har der aldrig været regler for.

  • #5   18. feb 2018 Skoust

    Helt enig!


  • #6   18. feb 2018 Kan ikke se noget problem i det. vis man ikke kan lide bilen/beskrivelse. Så afviser man da bare,problem løst.

  • #7   18. feb 2018 Nemlig skoust

    Det er det sammen jeg har givet udtryk for mange gange hvilket ikke har givet pote ja jeg kunne ikke bare opstille mine egne regler for indstemning

    Så når jeg stemmer så kommer bilen kun ind vis der er en god tekst og masse af fine billeder fra alle sider inde samt ude og den skal være rengjort og gerne stå et pænt sted og ikke sammen med andre biler så det er den der tager fokus fra den bil der er på vej ind


  • #8   18. feb 2018 Der var en gang hvor vi hyggede os bilentusiaster imellem.
    Hvorfor oprette en Up, eller en atv eller andet ligegyldigt lort på et bilgalleri?


  • #9   18. feb 2018 Man kunne måske spørge sig selv, hvorfor man gider at fremvise en bil der på alle tænklige måder er blevet gjort så grim, at selv skrothandleren næsten ikke vil røre ved den...

  • #10   18. feb 2018 Hvis man kun har en standardbil så udstiller man bare sine manglende evner og manglende interesse, hvorfor så være her?

  • #11   18. feb 2018 Manglende evner? Hvordan vil du så bortforklare resultatet af din såkaldte "styling" af din 405?

  • #12   18. feb 2018 troede bilgalleriet var for alle typer biler. at vis man er glad for sin bil lige meget om det er en standard up!,eller en top gejlet tunet turbo racer. at man kunne sætte sin bil ind på galleriet og vise sin bil frem som man evt er glad for. ;). bare teksten er god og billeder af bilen. plus vi alle kan snakke om alle slags biler og problemer ved dem. og kan man ikke lide billeder og tekst så afviser man da bare bilen .

  • #13   18. feb 2018 Freeway
    Nej du tager fejl, det har Pinden bestemt smiley


  • #14   18. feb 2018 Pind, hvorfor har du så biler oprettet herinde??????

  • #17   18. feb 2018 Jeg synes at en oprettelse hvor der er 20 billeder af en bil totalt adskilt, eller delvist samlet, hører hjemme i fotoalbum. Det er et godt sted til den slags, og man kan udveksle erfaringer, kommentere på arbejdet etc.

    Ellers synes jeg at galleriet bør have plads til alle køretøjer der er indregistreret som en bil. Om det er en økoracer, familiebil, sportsvogn eller Beach Buggy er vel ligegyldigt.

    Vores interesse for biler er forskellige. Nogle går op styling, tuning, renovering etc. Jeg går mere op i at køre biler, end at stå at skrue i dem. Men der er vel plads til alle slags.


  • #18   18. feb 2018 Allan du er en taber, og dit forsøg på at samle andre mod mig fortæller mig bare at du godt ved at du er en taber, og det samme gælder de røvslikkere der klapper dig på skulderen smiley

  • #19   18. feb 2018 Pind

    Du er bare så sympatisk.


  • #21   18. feb 2018 Pind

    Jeg ville egentlig have skrevet til Pind på PM, men nu er filterlisten åbenbart taget i brug smiley


  • #23   19. feb 2018 Det må være længe siden du er røget på den liste, så var der nok en grund, måske fordi du angriber manden i stedet for emnet.

  • #24   20. feb 2018 Pind

    Som jeg skrev i en anden tråd, så ses det meget tydeligt i hovedparten af dine indlæg, at du er et brokhoved, hvilket rigtig mange efterhånden kan bekræfte. Sker der slet ikke noget spændende/inspirerende i dit liv du kunne ytre dig med?


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #25   20. feb 2018 Der burde være krav om billeder i bredformat. Men reglerne siger bare store og klare billeder, billeder på højkant er dog alt andet end store. Ellers er der ingen grund til at have et galleri, specielt hvis man kan få billeder vist i stor format. Billeder behøver ikke at være taget med et dyrt spejlrefleks kamera, de kameraer der er i mobiltelefoner i dag er ret så gode, hvis man da bare gad at bruge kameraet ordentligt og vende det rigtigt, ved at lægge mobilen ned og tage billeder i bredformat. Så får man det hele med.

    Med hensyn til beskrivelse burde det ikke være så svært at finde ud af dækstørrelse og fælg fabrikat, samt at beskrive interiør, styling osv.

    Kommentaren "bedre billeder kommer senere" og lign duer ikke, så vent med at oprette bilen hvis man ikke har ordentlige billeder. Længere er den ikke.

    Kravene er simple, 5 billeder som reelt set er et forfra, et bagfra, et fra hver side og et indefra og dertil evt motorrum oveni de første 5.



  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #27   20. feb 2018 Reglerne siger 5 billeder som minimum. Men billederne skal så også være gode.

  • #28   21. feb 2018 Det burde slet ikke være en skreven regel at der skal billeder på et galleri.
    Hvis man kun lige laver det højst nødvendige for at overholde kravene så er man ikke seriøs, så VIL man bare have sin bil oprettet for det har man jo ret til.


  • #29   23. feb 2018 ALLE skal have 4 billeder af bagagerummet ligesom Pind, ellers skal de bare ikke ind. smiley

  • #30   23. feb 2018 Hahahaha OMFG. og det kommer fra en snothvalp der ikke selv har et billede af bilen uden at der står en eller anden bøsse foran den hahahahahaaaaaa.

    SE MIG SE MIG smiley


  • #31   23. feb 2018 Pind, du er godt nok en sørgelig eksistens!!

  • #32   24. feb 2018 Søren

    Lad ham nu værre smiley


  • #33   26. feb 2018 Du virker som en person som alle bare er glade for Pind smiley

    Jeg skal nok vinke med et smil når jeg nulrer forbi dig i trafikken.

    Husk at smile tilbage :*


Kommentér på:
Indstemning af bil???

Annonce