{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Martin N
Martin N
Tilmeldt:
4. mar 2013
Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 25

Opel Vectra 2.2 Direct hakker stadig ved acceleration {{forumTopicSubject}}

Jeg døjer stadig med hakken under acceleration, så jeg har brug for lidt inspiration til løsninger.

Tændingsbro og tændrør er skiftet og højtrykspumpen blev skiftet efter den stod af juleaften.

Den hakken der er nu, er uændret i fht. før pumpen blev skiftet.
Jeg tænker brændstofregulatoren er det næste som skal skiftes, men den er pænt dyr, så inden jeg vender vrangen ud på pungen vil jeg høre om der er andre mulige årsager.

Jeg ved godt at Opel har udskiftet dem i fbm. service, men min er serviceret på et ikke-autoriseret værksted før jeg har købt den, så den originale sidder stadig i bilen.

Ved I om man kan få den skiftet uden at betale for andet end timeprisen? Det lokale autoriserede værksted vil kun i fbm. service = flere penge i kassen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Vectra 2.2 Direct hakker stadig ved acceleration
  • #1   20. feb 2018 Det er som oftest den, hvis det ikke er pumpen som den er gal med smiley

  • Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    mar 2013

    Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #2   21. feb 2018 Så er der bestilt flg.:

    Brændstoftryk regulator
    Brændstoftryk sensor
    MAP Sensor

    Så må jeg se om det hjælper smiley


  • Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    mar 2013

    Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #3   19. mar 2018 Så fik jeg skiftet delene, men det har desværre ikke hjulpet.
    Nu overvejer jeg om det kan være tændingen/timingen som er ude sync. hvis kæden har strukket sig. Jeg har dog ingen hørbar tegn på det, hverken ved kold eller varm motor.

    Forslag til næste skridt modtages med kyshånd smiley


Kommentér på:
Opel Vectra 2.2 Direct hakker stadig ved acceleration

Annonce