{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.665 visninger | Oprettet:

BMW E39 vurdering ?? {{forumTopicSubject}}

Hej, står med tankerne om at købe en BMW E39 528i fra 1996.

Mit spørgsmål er hvad prisleje de ligger i og hvad en god pris er for dem? ( 528i )

Jeg har kigget på

528i fra 1996
M5 kofangere
M5 sidespejle
M5 spoile
Soltag
4x elruder
Navi
Kørecomputer
Klimaanlæg
Multifunktionsrat
M5 el lædersæder m/ varme
Led baglygter
Org xenon
Schmiedmann udstødningssystem
Manuel gear
Ny sportskobling
Bananmanifold
19" kopi bbs med nye dæk

Skal synes 11 måned 18
Km motor: 250.000 udskiftet ved Schmiedmann

Bil km: 400.000

Fejl:

Soltag virker ikke
Antispin kan ikke slåes til

Den står ellers meget flot og har lige fået lavet alt rust. Den kører godt mekanisk.

Hvad vil I mene sådan en kan være værd og hvad vil være en god pris at købe den til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E39 vurdering ??
  • #1   20. feb 2018 Du skal lige være opmærksom på sådan noget som defekt Antispin kan være alt fra en sikring til ABS blok.
    E39 og andre BMW af den årgang er notorisk kendte for rust i skærme og paneler, så tjek den selvom han siger at alt rust er lavet.

    Med det km tal, er det vel max 20.000? Bilen er fra 1996 og har kørt 400.000 - husk at den dag du skal sælge den, kigger alle andre også på bilens og ikke motors km stand.

    Det er blot min vurdering, men synes der er en tendens til at de gamle BMW er alt for dyre, bare fordi at de har m-Tech kofanger og gevindundervogn


  • #2   21. feb 2018 Har godt været inde at læse om det ABS modul som muligvis kan skylde fejlen.

    Men bilens helhed og standen generelt er ellers meget fin, men 20.000 synes jeg meget lidt af pris at forlange?


  • #3   21. feb 2018 Hvad synes du selv? Formoder at det er en bil du vil købe.. den er jo ikke særlig speciel med den motor.

    Har købt for et år siden en e39 540i som stod perfekt for 49000, den havde kørt 100.000 mindre og var optimere til 357 HK, synes bare hurtigt det bliver mange penge for en meget brugt bil... men det er jo op til dig selv


  • #4   21. feb 2018 Ja, kan sagtens se, hvor du vil hen med sammenligningen af bil og pris. Men så har du da også umiddelbart fået din 540i til en fornuftig pris?


  • #5   21. feb 2018 Ja da, men der var også nogle skjulte fejl, bla med ABS

  • #6   21. feb 2018 Der er også under 1 år til syn. Det trækker lidt ned i prisen i min Verden. Jeg ville ikke give en øre over 24-25000 for sådan en gammel bil med de km osv.

  • #7   21. feb 2018 jeg ville aldrig købe sådan en dansk ejet e39 med 400.000 på karossen.... ikke misforstå mig, e39 er en skøn bil, og hvis du kan lide den model, så importerer sådan en fra Tyskland med få km fra en privat. den følelse man får i de biler findes bare ikke i de nye så forstår det godt. men over halvdelen af e39 i dk er bare rust spande der har kørt en del gange rundt om jorden..

Kommentér på:
BMW E39 vurdering ??

Annonce