{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.575 visninger | Oprettet:

bjarne j
bjarne j
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28

transport fra tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.. ?
jeg har tænkt meget på en reservedels bil fra tyskland...en carina e til ca 1000-1200 euro men hvad koster det mon så at få den fragtet hjem? Hvordan gør i?, og er der en billig måde?? Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh. Bjarne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  transport fra tyskland
  • DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #1   20. feb 2018 Op til 10.000 kr plus fragt for en carina kun til reservedele? Det lyder ret dyrt.

Uanset så findes der firmaer der gør sig i det med at hente biler i udlandet, men de tager sig ind i mellem godt betalt.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   20. feb 2018 Hvis du ikke selv kan køre ned med en autotrailer, så glem alt om det

• #3   20. feb 2018 Trailer bag på Volvoen ( eller hvad du nu har ? ) og afsted . Fyld bagagerummene op med billige Colaer, så har du også sparet lidt på den konto .

• #4   21. feb 2018 har en Carina e du kan få for 3000 hvis det er ??

• #5   21. feb 2018 1.000 - 1.200 kr. for en Carina E uden afgift, så skal den godt nok også stå rigtig fin, rustfri og med lavt km. tal. Men som de andre nævner, hvis ikke du selv kan og vil hente den på en autotrailer, så kan det ikke hænge sammen da det sikkert vil koste ca. 6.000 kr. for transport, alt efter hvor i Tyskland bilen står (billigere hvis den står meget nordligt, og dyrere hvis den står i syd tyskland).
    Jeg har selv hentet en bil i Berlin engang, og det er ikke ligefrem fordi jeg brænder efter sådan en tur igen. Det var 2 x 600 km. alene i en kassevogn med autotrailer bagefter. Bare i diesel var de først 1.000 kr. brugt, + at det tog 14 timer i alt incl. pauser.

Kommentér på:
transport fra tyskland

Annonce