{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarselslampe Fabia
  • #1   21. feb 2018 Check om bagsædet sidder helt rigtigt fast hvis det har været vippet frem.

  • #2   21. feb 2018 det vil jeg lige tjekke, det er en combi model (Lille stationcar) hvis det gør nogen forskel.

  • #3   21. feb 2018 Det er som Martin B skriver.Sådan er det i min kones bil, den er bare fra 2005

  • #4   21. feb 2018 Min gør det samme engang imellem, det er også en combi fra 2005 smiley

  • #5   21. feb 2018 umiddelbart hvad de som det skal være men blev lige klappet ned og op igen, så må vi se om det var nok.

    ellers må der jo side en føler eller stik der kan kigges på ?

    Mange tak for svar smiley


  • #6   21. feb 2018 Skummelt vores fra 2006 har ikke sådan en advarselslampe smiley

  • #7   21. feb 2018 Kim B

    Det kan være at de fandt ud af at der var for mange fejl med den.

    Vi opdagede det en dag vi havde lagt bagsæderne ned, at den lyste, men der er ikke altid at lyset tænder når vi ligger sæderne ned... smiley


  • #8   21. feb 2018 Kim B

    Så lige i din profil og kunne se at du skiftede din galant ud med din skoda...

    Sjovt nok så var det også en galant vi skiftede ud til konebilen, men bare fra en 2,0 ...

    Men hold da kæft,,,, vores er godt nok ikke en kombi men hvor mangler jeg pladsen for vores galant var en stc.....
    Man kan jo kun ikke have en skid i bagagerummet.... plads er en mangelvare.... smiley


  • #9   21. feb 2018
    Kim B
    lampen visses heller ikke når man bare har sat tænding på, måske derfor du ikke har set den.



  • #10   21. feb 2018 #9 tror slet ikke jeg har lampen for den lyser heller ikke når sæderne er lagt ned eller ikke klikket på plads.

    Men det kan være som #7 skriver at den er fjernet.


  • #11   21. feb 2018 #8
    Ja der er ikke meget plads i en Fabia og slet ikke på forsædet

    Vores Galant var begyndt at få div problemer med at sætte ud under kørsel og andre ting og sager så vil valgte at kikke efter en anden og var faktisk ved at købe en ny Dacia Logan men der var omkring 5 måneder levering på den og det ville vi ikke vente på og så blev det en Fabia

    Men savner sq de sidste 3 cylinder og 100 heste.... Og pladsen.

    Det eneste positive ved fabiaen er at den kun koster ca 900 pr halvår i grøn ejerafgift, galanten ligger omkring 2300
    Og så kører fabiaen 7-8km længere på literen.

    Ud over det så synes jeg at det er en elendig bil at trille rundt i... Men så er det godt at det er lille mor der bruger bilen 97% af tiden og hun er fin tilfreds med den smiley


Kommentér på:
Advarselslampe Fabia

Annonce