{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.041 visninger | Oprettet:

Philip T
Philip T
Tilmeldt:
21. feb 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

2 Autostole i St. car - Audi A4 Avant og Volvo V60 {{forumTopicSubject}}

Hej!

Det er mit første indlæg, så bær over med mig, hvis jeg bryder gængse uskrevne regler smiley

Jeg er på udkig efter en st. car, og er mest på Audi A4 Avant (2015) eller Volvo V60 (2015-2016). Pt. har jeg to børn (1/2 år samt 2 år), og leder efter ny bil fra sommerferien.

Er der nogen, der har erfaring med de to biler (og samme familiestørrelse/alder som mig).
- Hvordan fungerer det med bagagerummet - er der plads nok til barnevogn osv.?
- Kan der klemmes én ind mellem to autostole på bagsædet?
- Tips/tricks?

Ser frem til at høre fra jer, og har jeg glemt information, så spørg gerne - jeg håber I kan hjælpe!


Kommentarer på:  2 Autostole i St. car - Audi A4 Avant og Volvo V60
  • #1   21. feb 2018 Jeg ville vælge klassen større, tror det kniber med pladsen i en A4 med barnevogn osv, men det kommer selvfølgelig meget an på barnevognen og hvor gode i er til at pakke smiley Men tag vognen med ud når i skal kigge på bil smiley

  • #2   21. feb 2018 Jeg havde også valgt en større. 5-serie/Passat/A6 størrelse

  • #3   21. feb 2018 Enig med de andre - ville gå en størrelse op.
    Ford Mondeo har et ret stort bagagerum smiley


  • #4   21. feb 2018 Så vil jeg gå mod strømmen, og anbefale at du vælger den bil du bedst kan lide!

    Hvis du minimum forventer at beholde bilen i 2-3 år, så lev med at pladsen er lidt trang her og nu, og at barnevognen muligvis skal skilles ad når den skal ind i bilen.

    Det er så relativt kort tid du skal bruge barnevognen, at det ikke giver mening at vælge hvilken bil du skal køre i, i flere år frem, bare på den baggrund.

    Jeg har brugt min Audi coupe meget, især mens datteren var helt lille (er 2 år nu), og den er da super upraktisk ift. en A4 Avant. Men jeg fik det til at fungere.

    Det er ikke værre end man selv gør det til. Der er bare generelt en holdning til, at man har brug for oceaner af plads i bilen, når man har børn.


  • #6   21. feb 2018 Enig med #4.. fatter ikk man vil bruge så mange penge på en bil bare pga små børn, børnene er sgu ligeglade.. køb den bil du bedst kan lide.. medmindre det er bil nr 2 til konen..

  • Philip T
    Philip T Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   22. feb 2018 Hej igen.

    Mange tak for jeres besvarelser - det er lige netop disse erfaringer, jeg gerne vil have med i mine overvejelser når jeg skal vælge.

    Har tænkt begge tanker
    1) At gå en klasse op, men har omkring kr. 400.000 at købe for, så er lidt nervøs for at gå med en A6, der så er lidt ældre og har kørt flere km (og måske få lidt mindre udstyr) - udelukkende for at få mere plads.

    2) at jeg skal se det som en langsigtet investering, og have fokus på at finde den bil jeg vil have i en længere periode. Min tanke mht. dette var egentlig at jeg jo bare kunne skifte om en 3-4 år (og der så var en naturlig anledning).

    info: Vi kører i dag i en Toyota Auris Hatchback, så pladsen bagi (både bagsæde og bagagerum) er noget trang, så tror at begge biler vil forbedre det nuværende betragteligt - og vi overlever jo med pladsen i dag.


  • #8   22. feb 2018 Prøv en A4.. tror sgu ikk den er meget større

Kommentér på:
2 Autostole i St. car - Audi A4 Avant og Volvo V60

Annonce