{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon Cupra
  • #1   25. feb 2018 Olieforbrug.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   25. feb 2018 se om den er/har været chippet er som regel tegn på den har fået klø andre tegn på det er en svedende motor sænkning og andet Brian udstyr

  • #3   25. feb 2018 Selvom den er Brian, kan den stadig godt være behandlet ordenligt

  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.296
    #4   25. feb 2018 Den har sikkert haft det hårdt og med de km kan det godt blive et dyrt bekendtskab, oveni den er i den dyre ende i forvejen.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   25. feb 2018 3 ja men er det sjældent

  • #6   25. feb 2018 rene

    så alle biler der er chiptunet er kørt hårdt? tør man spørge hvilket værtshus du har hørt det på og hvilket klokkeslæt?


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   25. feb 2018 6
    fortæl mig hvem der køber en bil med de kræfter og tuner den for flere kræfter som så ikke udnytter det potentiale de kræfter giver
    jeg selv vil altid gå uden om biler med lodninger i ecu Brian udstyr svedende motor osv
    men køb da bilen hvis du mener det er et godt køb for dig
    tillod mig bare at give min mening til kende


  • #8   26. feb 2018 #7 Jeg kan kun erklære mig enig med dig, en Cupra er en af de billigstee veje til hk, og derfor er 90% af dem også kørt af Briantypen.

  • #9   26. feb 2018 Selvfølgelig er den kørt hårdt, brug lige hjernen en gang.
    Er det en Leon Cupra, chippet, og på jegharikkerådtilden plader (papegøje) så er den kørt af unge Brian-typer med livet i begrænseren.


  • #10   26. feb 2018 Tag en kammerat med eller kør den forbi et værksted du kender godt, hør deres mening.
    Der var en på striben som fortalte, at han havde købt en og at han havde brændt nallerne ved ikke at have været opmærksom.
    Dog kan du godt finde en der er i god stand.
    Da jeg købte bil, var mit valg mellem en GTI og Cupra. Prøvede dem begge, blev forelsket i Cupraen, men ved nærmere eftertanke endte det med GTI'en, og det har jeg ikke fortrudt den dag i dag.
    Jeg kan lide at købe den standard, og selv vide hvad jeg sætter på og hvor jeg sætter det på henne.


  • #11   26. feb 2018 Ja, præcis, der er bare ikk mange standard cupra 1p tilbage

  • #12   26. feb 2018 Korrekt, nu har jeg ikke undersøgt markedet.
    Men kan du ikke finde en i Tyskland med alt, og med færre kilometer, som koster det samme, når afgiften er betalt, som i dk?


  • #13   26. feb 2018 Kan lige tjekke. Har du andre hjemmesider end der er MOBILE.DE?

  • #14   26. feb 2018 hmm..
    autoscout24.de?


Kommentér på:
Seat Leon Cupra

Annonce