{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Josefine E
Josefine E
Tilmeldt:
20. feb 2018
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Sprøgeskema omkring overvejelser ved køb af bil {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg har allerede lagt dette spørgeskema ind to gange, det her er sidste gang, men vi håber lidt på der er nogen der ikke har set det og lige vil hjælpe inden vi lukker det!

Vi er to piger fra Aarhus Universitet der er i gang med at skrive bachelor omkring nedsættelse af registreringsafgiften, det ville være en stor hjælp hvis i har tid til at bruge maks 5 min på at svare her:

https://docs.google.com/forms/d/14U0_jHZb0SL38L_5LX2uBQxUlSecBCib5hPuvzArL-4/edit?usp=sharing

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprøgeskema omkring overvejelser ved køb af bil
  • #3   26. feb 2018 Jeg gider ikke flere spørgeskemaer så her er en hurtig forklaring på hvorfor vi købte en helt ny bil sidste måned:
    1. gider ikke skrue i gamle biler mere.
    2. Valgte en Peugeot 208 fordi konen syntes om den(jeg er pisse ligeglad med hvad mærke der sidder på bilen).
    3. Den er latterlig billig at kører i .


  • #4   26. feb 2018 jeg har købt en vw bora V6 med 2,8 liters motor, idet jeg altid har ønsket mig en speciel bil som naboen ikke har. Den kører self ikke langt på literen, men fornøjelsen af at køre i den slår sgu de andre ulemper synes jeg. Og i fremtiden skal jeg have en audi rs4 eller rs5, så miljøet er jeg pænt ligeglad med, og vil aldrig købe en fabriksny bil, så bliver bilen importeret fra tyskland når den er 7 år gammel, så betaler man ikke afgiften på udstyr

  • #5   26. feb 2018 Har svaret på dit spørgeskema, men for fanden da, i må sgu da få noget undervisning i at lave relevante spørgeskemaer. Som med så mange andre skemaer, har jeg meget svært ved, at se hvilke brugbare kvantitative data i kan trække ud af svarene...

  • #6   26. feb 2018 Du er oprettet 20. februar og har allerede spammet forum med 3 ens tråde??

    Undskyld, men jeg tror at vi er MANGE der er godt trætte af spørgeskemaer herinde og den lidt presserende adfærd i udviser, det ville hjælpe betydeligt hvis i gad at være lidt mere ydmyg.
    Derudover skal i komme med flere detaljer om jer selv og projektet, i en længere beskrivelse, ellers er i bare "endnu" en af de der spørgeskemaer.


Kommentér på:
Sprøgeskema omkring overvejelser ved køb af bil

Annonce