{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.598 visninger | Oprettet:

Dieselbil seat leon 2015 larmer efter stop {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har næsten lige fået en seat leon tdi fra 2015. Det er min første diesel.

En tur idag på 120 km motorvej som gik forrygende. Da jeg stoppede motoren og tog nøglen ud, begyndte den at larme ret meget, som blæsere der kørte på fuld tryk..
Den stod sådan i 2 min hvorefter jeg startede bilen igen og sukkede den, og så holdte den op..
Jeg tror godt den kunne have blevet ved hvis jeg lod den være.

Hvad kan det være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dieselbil seat leon 2015 larmer efter stop
  • #1   13. mar 2018 Det lyder til det bare var køler blæseren der kørte . Det kan den gøre på nogen bilmærker op til små 5 minutter bagefter bilen er slukket. Så det der ikke noget galt i. prøv at se om den ikke næsten gang selv slukker efter lidt tid. har set fejl på a/c i biler hvor den ikke ville slukke. og det var pga af a/c ikke virket. Så vis dit ikke virker så prøv at slå a/c klima fra inden du slukker bilen. og se om den stadig køre.

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #2   13. mar 2018 Måske den var i gang med at regenerere dit partikelfilter smiley

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #3   13. mar 2018 Lagde du mærke til om den havde en brændt lugt?

  • #4   13. mar 2018 Du har haft slukket bilen imens dit partikelfilter har været igang med at regenerere, så blæseren køre for at køle udstødningen/motorrummet ned så bilen ikke kan bryde i brand smiley

  • #5   13. mar 2018 Vores oliefyr/tilskudsvarmer kører også lidt videre i et par minutters tid hvis du har sådan et monteret

  • #6   13. mar 2018 Den har været ved at regenerere dit partikkelfilter. Derfor kører blæseren. Det meget normalt på nye biler fra vag

Kommentér på:
Dieselbil seat leon 2015 larmer efter stop

Annonce