{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.713 visninger | Oprettet:

Freddie J
Freddie J
Tilmeldt:
13. mar 2018
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11

Peugeot 2008 1.6 hdi 2017 {{forumTopicSubject}}

Har haft denne ellers dejlige bil i lidt over ½ år, og kører ikke ret meget kilometermæssigt, har desværre problemer med elektronikken, d.v.s. periodiske, motorvarme kommer af og til ikke over 70 grader, sædevarme i begge forsæder virker periodisk heller ikke, og så er det lige funktioner i rattet og på touch skærmen der af og til heller ikke fungerer, det eneste der her kan gøres er at afbryde på den store afbryderknap på skærmen.
Har nu haft bilen på værksted 3 gange, uden det store resultat.
Har nogen her oplevet samme fejl !!
Og er det i så fald udbedret!!

smiley smiley

Evt skriv til: freddiejensen@email.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 2008 1.6 hdi 2017
  • #1   13. mar 2018 Hej.
    Prøv at spørge på Peugeotclub.dk


  • Freddie J
    Freddie J Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11
    #2   13. mar 2018 Tak for svar, jeg har lavet et opslag der

  • #3   13. mar 2018 Har ikke oplevet noget af det og har "samme" bil, min bliver hellere ikke altid helt varm hvis man køre i højt gear, så når man tøffer på landevejen med 70 og 1100 rpm kan den simpelthen ikke blive varm grundet de få omdrejninger og afkølingen fra når man kører smiley
    Angående skærmen har jeg aldrig haft problemer dog siger Spotify "please log in to use Spotify" de første 30 sekunders tid når man benytter CarPlay, dog spiller musikken fint men den skal lige loade ens playlister og kø osv smiley
    Trafikkradioen er dog vanvittig høj, ca 3 trin højere end det man hører i forvejen og hvis man høre en god sang og har skruet højt op og der så kommer en trafik afbrydelse bløder ens øre næsten smiley


  • Freddie J
    Freddie J Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11
    #4   14. mar 2018 Har lige fået et svar fra forhandleren.
    Påstår at forskellige systemer automatisk lukker ned pga for lidt strøm.
    ``i kører ikke nok`` kilometer så derfor lades der ikke nok op.
    forhandler anbefaler at vi køber en lader og sætter til, men helt ærligt, det er da ikke en hybridbil vi har købt.
    Jeg mener at vi har købt katten i sækken, og skal tilføje at vores gamle 206 diesel aldrig havde problemer, og der havde i samme kørselsmønster som i dag.
    Og tak for svaret Kasper


  • #5   14. mar 2018 Ja min lukker også ned når der er brugt en del af batteriet, hvis jeg har kørt en lang tur kan den stå en time med radioen tændt og positionslys men som jeg kører nu kan den ikke stå et kvarter før den slukker for radio og instrumenter osv smiley
    Jeg synes det er ret smart, men mit tænder dog igen så snart generatoreren/motoren startes smiley


  • Freddie J
    Freddie J Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11
    #6   15. mar 2018 Hej igen Kasper.
    De fejl du skriver om på din er til at forstå.
    Men på vores sker der ikke en skid, hvis en af fejlene er der når vi starter og kører, så rettes fejlen ikke under kørsel selvom der så kommer nok strøm på.
    Fejlen forsvinder først efter at vi har haft standset motoren i ca. 10 - 15 minutter.
    Derefter kan kørsel fortsætte uden fejl.
    Specielt er det skide irriterende at sædevarme ikke virker som vejret er nu, men de andre fejl er da ikke mindre irriterende.


  • #7   15. mar 2018 Det lyder underligt, når min "løber tør" for strøm slukker lyset i nålene også og alle advarselslamper på nær batteri lampen der blinker, så hvis det skyldes "Strøm vagten" så ville jeg mene at den skulle slukke mere end det lyder til den gør smiley
    Jeg ville smide bilen tilbage til Peugeot, der kan være en opdatering til bilen evt
    Min skærm tændte/slukkede/rebootede (blå skærm med hvid tekst) nogle gange, og det blev fjernet med en opdatering, men det var tilbage i september 15, så jeg ville tro at din har en nyerere opdatering men måske den skal opdateres?


  • Freddie J
    Freddie J Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11
    #8   16. mar 2018 Hej Kasper
    Hvad mener du med at lyset slukker i nålene.
    Jeg får overhovedet ingen melding om at noget er galt, intet blinker eller lyser.
    De omtalte funktioner virker bare ikke.


  • #9   16. mar 2018 Altså i selve instrumentbrættet slukker alt, også lyset i benzinmåleren osv for at spare strøm og batterilampen blinker smiley Kan tage et billede her en af dagene, skal skifte til sommerdæk og så når den nok at løbe "tør" for strøm smiley

  • Freddie J
    Freddie J Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11
    #10   16. mar 2018 Det er ikke lige det der sker her.
    Hvis det så bare var sådan, så kunne jeg forholde mig til det.
    Her holder tingene bare op med at virke.
    Ingen blinkende lamper eller noget.


  • #11   16. mar 2018 Det lyder underligt, men tror ikke det er strøm relateret så som Peugeot påstår smiley

Kommentér på:
Peugeot 2008 1.6 hdi 2017

Annonce