{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.259 visninger | Oprettet:

Teoriprøve dumpet 2 gange {{forumTopicSubject}}

Hej BG nogen gode råd til hvordan man skal sørge for at stille sig selv i den bedst mulige situation forud for ens 3 teoriprøve?

har dumpet 2 gange med hhv. 6 og 7 fejl. Jeg har ikke fået en skid fra min kørelærer som jeg kan læse på, og han har sagt at tage dem på nettet sætter kun en i en dårligere situation.

mvh en som virkelig overvejer at give op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teoriprøve dumpet 2 gange
  • #1   19. mar 2018 Lyder til at du er rendt ind i en dårlig kørelærer..

Der findes sider hvor du for en lille sum kan købe 20 prøver. De er guld værd!
    De gratis der findes er ikke noget værd..

• #2   19. mar 2018 Den side du hentyder til tror jeg er den dom jeg har fået sendt af en ven hvor man kan købe 11 prøver for et sum penge og så er der noget som hedder guld sølv og bronze

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #3   19. mar 2018 Det gælder om at komme ind i den tankegang, som ligger bag testen. Dvs du skal ikke tænke på hvad du reelt ville gøre, men hvad der ville korrekt "teoretisk". En god måde at komme ind i den tankegang er ved at terpe masser af prøver, og der er dem på nettet altså gode. - de hjalp i hvert fald mig til at få 0 fejl.

• #4   19. mar 2018 Hvis man falder af en hest skal man op igen med det samme. Du består 3. gang. Held og lykke.

• #5   20. mar 2018 Det hjælper ikke at læse så meget på noget. Du skal repetere prøver til du ligger på 0 fejl hver gang - så er du klar til teoriprøve.

Du har betalt din kørelærer for teoriundervisning, så det skal han stille til rådighed. Du skal sgu ikke betale for noget ekstra...

• #7   20. mar 2018 prøv igen.. konen herhjemme bestod først 6 gang ??

• #8   20. mar 2018 Dengang jeg skulle op terpede jeg en masse prøver. Reelt set "dumpede" jeg nok 90% men da jeg så kom op til selve teoriprøven var den faktisk meget nemmere end dem jeg havde øvet mig i. Bestod da også i første hug. Så bare i gang med at øve ! Og så ellers huske at trække vejret og slappe af. Det skal nok gå smiley

De dårlige kørelærer er der desværre nogle stykker af.. ham jeg havde til mc kort var mere interesseret i at få det overstået end at lære os noget.

• #9   20. mar 2018 Rune: Ja det har du ret i

Og til jer som nævner jeg skal terpe prøver er det dem som ligger på nettet og er gratis?

oldschoolride: selvfølgelig men nu vil jeg så også bare se om der var noget man kunne gøre for at sætte sig i en bedre situation så man er bedst stillet

• #10   20. mar 2018 Min kørelærer gav en CD man kunne øve med og man kunne komme til at det teori man måtte.
    Alle teoriprøver gik også godt første gang.

• #11   20. mar 2018 Hvis ikke din mor vil tage prøven for dig så har du 3 muligheder.
    1. Køb teoribog og adgang til online undervisning.
    2. Finde en anden kørelærer.
    3. Tænk på at fremtiden nu kun hedder offentlige transport og bliver motiveret til at vælge 1. Eller 2.

• #13   20. mar 2018 Kan se der er flere som skriver de har fået noget af deres kørelærer også er det ellers diverse sider som bliver nævnt jeg siger tak og vil lige prøve at kigge på det hele når jeg kommer hjem.

• #14   20. mar 2018 Da jeg skulle tage kørekort var der mange skoler der var begyndt med PC undervisning, men der hvor jeg tog det, foregik alt undervisning på en tavle, med en kørelærer der gennemgik alle ting og forhold mundtligt og det giver i sidste ende mest og så kan man bagefter supplere med nogle prøver på nettet.

• #15   20. mar 2018 Jeg tog mit kort hos Britt Surh i Holbæk hun kørte manuel undervisning og var super skarp til st huske de fejl folk havde så hun bevist opsøgte lignende tilfælde i trafikken og spurgte ind til situationen. Hvis ikke læren kan lære dig det så det læren den er gal med ikke at det en dårlig lære han har bare ikke det værktøj det kræver at lære dig det...

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #16   20. mar 2018 terp prøver studer dine fejl og få læst op på dem

• #17   20. mar 2018 Gå efter. Hvad ville være det Aller mest sikrer at gøre her.. og ikke hvad der Ville være logisk eller smartere.

• #18   20. mar 2018 Den kørelærer jeg har gør det også manuelt altså med tavle, og nogle billeder.

Nu er jeg så blevet kaldt til teori imorgen også må jeg se hvad der kommer til at foregå og hvad han siger.

• #19   20. mar 2018 Ps. Logisk og smartere. Er til dem som har kørekort

• #20   20. mar 2018 H.c synes jeg sku ellers også jeg gøre men jeg må åbenbart alligevel være forkert på den.

• #21   20. mar 2018 Man kan komme til at tænke længer end hvad der er vist på billedet. Og det skal man ikke. Ønsker dig held og lykke i morgen.

• #22   20. mar 2018 Ja det kan man jo, imorgen er kun almindelig teori så ikke nogen prøve smiley

• #23   20. mar 2018 Som de andre siger terp prøverne på nettet og bliv ved til du har 0 fejl og tag så nogen ekstra indtil du føler det sidder der

• #24   20. mar 2018 Det eneste jeg fik fra min kørelærer, var adgang til hans teorilokale og alle de teoriprøver som man kunne finde på at træne med. Idag stikker de sikkert en CD i snotten på folk, men det virker ikke dårligere end så meget andet.

For dem som er lidt dumme i nakken, kan det godt virke mærkeligt at man skal kanøfle de samme ting 100 gange, men i forskellige rækkefølger - som teoritræning af prøver, jo faktisk "bare" er.
    Men selv en person med IQ, som kun lige slæber sig over stadiet som understøtter hjerteslag og åndedræt, vil opfatte de billeder og de situationer som en del af en sammenhæng, og i dette tilfælde er det trafikken.
    Uanset om man vil eller ej, så lærer man altså noget om trafik ved at terpe teoriprøver - så systemet er faktisk ikke så problematisk som visse personer gerne vil have det til at være. smiley

Mit råd er stadig at tæve den ene prøve efter den anden, til lortet sidder i skabet. Så er du bedst rustet til næste teoriprøve... smiley

• #25   21. mar 2018 sajmon du er inde på noget jeg kender i hvert fald flere som har fået enten cd eller en kode til en side på nettet udleveret. Jeg regner også med at købe adgang til en side hvor på jeg så kan terpe lige så tosset jeg vil.

har også min storebror som kender en der lige er blevet udlæret kørelærer for 1 uge siden så hvis det går helt galt må jeg prøve og over til ham.

• #26   21. mar 2018 Hvordan gik det?

• #27   22. mar 2018 har ikke været oppe 3 gang endnu skal jeg højst sandsynligt d. 9 eller 10 april så der er lige et par uger endnu

• #28   22. mar 2018 I forhold til selve testen, så antag et forsigtigheds princip. Er du i tvivl, så må du ikke.
    De er dog lidt feje, og spørger f.eks. til et skilt længere fremme med 60 km/t og spørger om du skal være obs på det, men da der er et andet skilt før, er svaret nej, for du er ikke kommet til det.
    Generelt er teori prøven lidt gammeldags anlagt. Billeder er utaknemmelige og kan fortolkes. De burde bruge korte film sekvenser istedet. Bare 5-10 sekunder pr spørgsmål.
    Ikke alle online testene er gode, har haft nogen hvor især sne situationer er forkerte.
    Held og lykke, håber ikke du skal op på 6 forsøg.

• #29   22. mar 2018 Da jeg tog kørekort fik vi at vide, at man ikke skulle begynde at rette i sine svar.
    Man tabte nemt tråden, hvis man begyndte at rette i dem.

Og så handler det vel også bare om generel forståelse for reglerne i trafikken..

• #30   22. mar 2018 Thomas det har du ret i, men nu var det sådan at jeg tænkte det ikke kunne være så svært efter som at vi havde terpet teoriprøver de sidste 3 gange inden vi skulle op... Men det kunne det åbenbart.

og Ja trickspørgsmål som min kørelærer kalder dem er der 2-3 af jeg kom bla. Ud for et som lød

Du kommer kørende op til et kryds og skal fortsætte lige over hvor der er vejarbejde hvad skal du være særlig opmærksom på?

(Der skal lige siges der stod en gruppe på 5 børn i min højre side hvor den ene havde sat det ene ben ud på fodgængerfeltet men stod med ryggen til vejen.

1. (kan jeg ikke lige huske men mener det var om man skulle fortsætte med den fart man havde som var 40 km/t)
    2. lyssignal
    3. vejarbejde

• #31   22. mar 2018 Og jeg mener at der ikke kom et spørgsmål om man skulle være særlig opmærksom på børnene

• #33   23. mar 2018 Ja okay, så forskellige er vi dog smiley det kan også være de bliver nemmere hvis man selv bliver udsat for situationen ude i trafikken.

Kommentér på:
Teoriprøve dumpet 2 gange

Annonce