{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Hvad tænker folk på...? {{forumTopicSubject}}

I går blev min kære bil udsat for hærværk...
På en fredelig parkeringsplads i struer, en onsdag formiddag. Nogle har trukket en skarp genstand tværs over bagklappen og lavet en 1m lang 1mm bred rids gennem både lak og underlak ;-(
%&/&(#¤% Hvis jeg nogensinde får fat i de svin...

Er der nogen som kender en dygtig autolaker i vestjylland, som ikke skal have spidsen af en jetjager for at lave det. Men forsikring har nemlig ingen rabat på selvrisiko selvom det kan bevises at det er hærværk..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad tænker folk på...?
  • #1   10. jun 2004 FFS da. der er bare svineri!! Det er helt vildt. Fatter godt nok ikke hvad der kan få folk til at gå så langt, bare fordi man ikke lige ha en "helt" standard bil!!..

Men føler med dig, og håber du finder dem som har gjort det!

• #2   10. jun 2004 Fatter ikke hvad der går af folk, nogle må jo have ondt i røven. At både min kæreste har gode jobs i tidlig alder og derfor bruger "mange" penge på biler er åbenbart provokerende....
    Well må jo parkere et andet sted og sker det igen må jeg nok undersøge om jeg har pisset på nogens sukkermad..ellers er det nok bare nogle møgunger som man aldrig finder anyway!!

• #3   10. jun 2004 Var der nogen som kendte en dygtig maler......skal jo have skidtet spartlet og malet??

• #4   10. jun 2004 Okies....takker....
    Det kunne jo være at nogen kendte nogen smiley

Spørger lidt heroppe omkring. Har fået en pris, det er ikke så vildt, selvom det er så dybt, at der skal spartles. Sort er heldigvis nemt at lappe på. Min største bekymring er at få det gjort pænt, den eller er meget pæn i lakken og derfor vil det være surt hvis det kommer til at kunne ses.

Kommentér på:
Hvad tænker folk på...?

Annonce