{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot motor 206
  • #1   10. okt 2006 de fleste af dem klare 500000km uden problem. det er værre med gearkassen

• #2   10. okt 2006 Min peugeot 106 har kørt 210000 km nu, den fejler intet ..

• #3   10. okt 2006 <i>Nicholai P</i>

ja hvis ikk de er udbrændt på en eller anden parkeringsplads inden de når og kører så langt! ;p

• #4   10. okt 2006 jeg syntes nu ikke de er til at slide op de motore.. og vi har haft en del franskere herhjemme gennem tiderne..

• #5   10. okt 2006 Jeg havde en 205 der havde gået 350.000, og den kørte fint, godtnok med lidt mislyde.

desuden har peugeot lige udvidet deres garanti på motor på alle deres modeller, til 200.000km og det er jo ikke noget de gør for at sætte penge til, hvis du forstår.

det eneste de kræver er at de sidste 2 eftersyn er lavet hos en pug mekker.

• #6   10. okt 2006 okay...
    det er for jeg er på udkig efter en 206ér og det er bare hvor meget den "må" ha gået...
    for det er en som jeg lige skal havde i 4-5 år og leder efter en 1999-2000 model ... og det er jo ikke ligefrem for der er så mange under 120,000

• #7   10. okt 2006 én lille detallje omkring motorgarantien, er at bilen ikke må være importeret - her er et uddrag fra peugeot.dk

Peugeot´er, som ikke har kørt helt efter bogen, kan også komme med
    Der er også åbnet en vigtig ”kattelem” i den nye garanti: Har man en Peugeot, der ikke har fulgt autoriseret serviceeftersyn helt efter bogen, kan alligevel komme med ind under Flexcare Motorgaranti efter blot to autoriserede service-eftersyn, samt dokumentation for korrekt udskiftet tandrem hos autoriseret Peugeot forhandler.
    Det eneste andet krav er, at man ikke selv må ændre på motoren (f.eks. ved chiptuning) eller groft misligholde den: Der skal altid være olie og kølervæske på motoren af den foreskrevne type og man må ikke ignorere bilens advarselslamper.
    Motorgarantien dækker ikke varevogne og taxaer, ligesom biler der er importeret brugt fra udlandet er undtaget.

• #8   10. okt 2006 Find et gammelt ægtepar der sælger den... NB. de skal have købt den fra ny. Så er den ihvertfald iorden smiley

Btw. Min motor (når den altså er igang) kører perfekt!

• #9   10. okt 2006 martin...
    det er også det jeg helst vil... men det er nu svært at finde ældre som skal sælge deres bil... for hvor ligge de annoncer henne....ikke så mange der er på nettet'

• #10   11. okt 2006 Havde en corolla fra 89. Se der vr sku problemer med motoren. Lige meget hvad vi gjorde ville den ikke køre rigtigt. Den havde gået 230.000 km

Så tror sku det er det samme for alle biler. Kommer an på hvor meget de er mishandlet

Kommentér på:
peugeot motor 206

Annonce