{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taktkæde Renault
  • #1   28. mar 2018 Er det ikke bare kæden der har strukket sig.
    Hvis den har hydraulisk strammer, og folk parkerer dem i gear så er alle muligheder jo for at det kan gå galt. ??
    Men har ikke selv oplevet det.

• #2   28. mar 2018 Jeg har skiftet motor i en der havde gået 96 hvor kæden var knækket.

• #3   28. mar 2018 Mest 1.2, men enkelte 0,9...

• #5   28. mar 2018 Nå.
    Så bliver man nok trænet i at skifte kæde.
    Renault skulle nemlig have 14000kr, for at skifte den.

• #6   16. apr 2019 Nu er dette en gammel sag. Men af nysgerrighed, hvad kostede det i dele? Og hvor lang tid tog det?
    Jeg har netop set en der fik en pris ved Renault på 17000, det sagde de at det ville de ikke være med til, og straks slog de 5000 af i pris.
    De er dælme nogen svin i dag de autoriserede værksteder.

• #7   16. apr 2019 Tror nu ikke de bare slår 5000 af prisen, uden at bilejeren er gået på kompromis med et eller andet.

• #8   16. apr 2019 Går den så går den. Kender mange der har fået store afslag, både inden og efter udførsel af arbejdet.

• #9   16. apr 2019 Ja så ville jeg bestemt fravælge sådanne værksteder.
    Men det kan dine bekendte ikke regne ud selv.
    Jeg ville overhovedet ikke have tiltro til sådanne vært ksteder.

• #11   16. apr 2019 Har skiftet mange efterhånden.
    Original kædekit 1140kr
    Olie+oliefilter+siliconelim 700kr.
    5 arbejdstimer.

• #12   16. apr 2019 Hold da ferie, så har de da os lidt avance på sådan en sag smiley

• #13   16. apr 2019 Alt ud over alm service,kan være bekostelig på aut værksted.
    Godt man selv kan.

• #14   16. apr 2019 Jeg er os selv uddannet mekaniker tilbage i 2004
    Og jeg synes at værkstederne er blevet nogen skiderikker. Urimelige priser, dårlig service. Og følelsen af at man skal stille bilen og helst forsvinde, så de efterfølgende kan skrive at tingene har taget rigtig lang tid.

• #15   17. apr 2019 11# Så mangler du jo resten for at være færdig.

Hvis bilen bliver afleveret ved Renault bliver de ting som fabrikken anviser at der skal skiftes ved sådan en reparation også skiftet. Sammenlign nu æbler med æbler. Hvis multiremmen er pillet af siger Renault der skal en ny på, det gælder så også strammeren. Det koster 1400 Bobs plus moms. Er det vanvittigt, tja det er ifølge Renault en korrekt reparation.... "Korrekt" reparation er også det værkstedet bliver målt på når der er uanmeldt kontrol fra Teknologsik Institut.

Vi har fået en løftet pegefinger pga. møtrikken til bærekuglen ikke var skiftet ifb. hjullejeskift... Blot som eksempel.... Jeg skal ikke forsvare nogen eller noget, men tingene er ikke altid så firkantede som de ser ud.... God påske

• #16   18. apr 2019 #14

Selvfølgelig skal en kunde skride fra selve værkstedet.
    De kan gå i et venterum eller tage hjem mens bilen er til reperation.
    Kunder har intet at gøre inde på selve værkstedet, og hvis en kunde har mistro til et værksted, så må kunden jo finde et andet sted hvor de kan få lov at forstyrre.
    Jeg har før i tiden haft nogle, der absolut vil stå og snakke og fortælle hvordan man skal lave deres bil under en reperation, og snakken betaler de skam samme timeløn for som selve reperationer.
    Og når de finder ud af det, så ændrerede det sig ret hurtigt.
    Personligt kan de aflevere deres bil og så ellers smutte igen, og komme når den er færdig.
    Hvor er du udlært og arbejder, siden du gerne vil have sådan en forstyrrende faktor i dit job.?

• #17   18. apr 2019 Jeg mener heller ikke at man skal ha kunden på værkstedet under selve reparationen. Men jeg synes det er blevet slem langhåret. Man går ind til en skranke, og skal betjenes af en som ikke aner en dyt om noget. Man skal bestille tid til at værkføreren kan køre en tur i bilen. Hvis der evt er en lyd eller lignende.
    Og hvorfor skal man da absolut mangle bilen en hel dag, for at de skal lave lille service.
    Det handler om at værkstederne køre fast pris system, og misbruger det groft.
    Jeg er uddannet på daværende Danmarks bedste Citroen værksted. Og det kunder lagde vægt på var den personlige betjening af værkføreren direkte på værkstedet. Og de fik altid vist de dele som var blevet skiftet.
    Og så fik de lov at vente i vente lokalet.
    Man kunne få lov at komme midt på dagen, hvis det var det der passede ind. Så man ikke nærmeste skulle holde en fridag for at få lavet et udstødning.
    Desuden havde vi altid gratis lånebil.
    Det er ganske vidst en del år siden. Men det køre stadig på samme måde.
    Jeg var efterfølgende på et andet Citroen værksted, det varede heldigvis ikke længe. For de var da en pinsel for både kunder og ansatte.
    Det kørte præcis som mange af de store steder i dag.
    Man skiftede bare i vildskab, og bestemt ikke i kundens interesse.

• per j
    per j Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 14 Følgere: 11 Svar: 2
    #18   4. apr 2022 ja det samme som på billedet jeg skal igang for 3 gang nu

Kommentér på:
Taktkæde Renault

Annonce