{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Hamid S
Hamid S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

min chevrolet cruzer er uforstårlig {{forumTopicSubject}}

hej kære venner som kender Chevrolet
jeg har Chevrolet cruzer 1,8 fra 2011, den siden jeg har købt er en djevel bil. Den først begynder en dag, under kørsel , at slukker radio og navigation og blinke som light show og den forsætter at trækker strøm af motor og motor taber styrke. Hvis man tænder airc. instrument tavlen blinker og slukker sig. Hvis standes bilen den slukker sig selv og skal ventes omkring 1,5 timer at starte igen.
sener den begynder at udvikle problem sådan at blinke instrument tavlen, kortlys og tågelygter. Det er ubehageligt at kør i en tæt trafik bag lastbiler osv.

Jeg har kørt bil til flere værksted for at finde fejl. Bil blev testet flere gang, men har ikke vist hvor ligger hen fejl.

Nu til sidste min cruzer har tændt airc. og den blæser højt og meget varmt. Den kan ikke justeres slet ikke. Det er hård at køre en lang tur når ventilator af airc blæser så højt og varmt som i sauna.

Hvad skal gøres med denne bil, fordi den visse ikke fejl på elektronik.

Hvem kan hjælper?

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min chevrolet cruzer er uforstårlig
  • #1   7. apr 2018 Prøv at se om polerne på batteteiet sidder ordentligt fast, og mærk på ledningerne om de bliver varme når bilen har været startet lidt tid. Mål også spænding på batteriet mens den er startet. hvis du har over eller under 13- 15 volt er der noget galt mef din generator.

• Hamid S
    Hamid S Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   7. apr 2018 Tak skal du have. Det vil jeg prøve.
    Med venlig hilsen Hamid

Kommentér på:
min chevrolet cruzer er uforstårlig

Annonce