{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Import-wheels erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Er der nogle som har erfaringer med handel på import-wheels.dk ?

De har prisgaranti og de bedste priser jeg har fået tilbudt. Der er dog kun 1 anmeldelse på trustpilot og deres facebookside er nede. Samtidig har jeg hørt rygter om utilfredse kunder...

Håber i kan give noget input smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import-wheels erfaringer?
  • #1   10. apr 2018 Og det er mig der har lavet den anmeldelse på trustpilot. Mine jr fælge kom direkte fra poland (leverandøren) med UPS fordi han ikke havde dem på lager. Det tog ca 4 hverdage. Han er hurtig og hjælpsom til at svar på beskederne.

• #2   10. apr 2018 Vil lige tilføje hans bilgalleri profil hvis du vil ha kontakt til ham herfra: https://www.bilgalleri.dk/bruger/308715-tt

• #3   10. apr 2018 Tak i_pek vidste ikke han var herinde og godt at høre du var tilfreds smiley Spørger som sagt kun fordi jeg har hørt fra en anden at hans priser er for billige til der ikke er noget "lusket" som enten en slags kopivare eller der ikke bliver betalt moms osv. smiley

• #4   10. apr 2018 Han er i hver fald cvr registreret så betaler han nok moms gætter jeg på smiley men tror det er billigt fordi de kommer direkte fra poland af. Men ellers er jeg yderst tilfreds med handlingen smiley fik endda gratis centreringsringe med i pakken

• #5   10. apr 2018 Hej Frederik

Jeg ejer Import-wheels.dk og Facebook siden er nede pt. på grund af en fejl med Facebook (arbejder på at få det løst hurtigst muligt)

Men hvis du har fulgt os på Facebook, så har du heller ikke set nogen dårlige anmeldelser. Så vil da meget gerne høre om de "rygter".

Men sender dig da lige en PB smiley

Mvh
    TT
    Import-wheels.dk

• #6   10. apr 2018 Hej TT, du virker også ret professionel, vil lige få svaret på din PB smiley

Kommentér på:
Import-wheels erfaringer?

Annonce