{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil - undervognsbehandling?
  • #1   12. apr 2018 Sagtens, min har først fået her til foråret og er fra efteråret 15, men omvendt risikere du at få stenslag eller lign der slår hul på den beskyttelse der er fra fabrik og dermed måske kan nå at begynde rust du måske så får dækket til og ikke kan se?
    Men er bestemt ikke ekspert på undervognsbehandlingsområdet haha smiley

• #2   12. apr 2018 Hvor ikke bare få det gjort med det samme? jo før jo bedre smiley

• #3   12. apr 2018 Jeg har ikke pengene til det, først når der er gået nogle måneder

• #4   12. apr 2018 De fleste bilejere får det gjort i vinterhalvåret, så her har rustbeskytterne travlt. Dermed bliver der nogle gange sjusket lidt. F.eks. benytter flere steder vikarer/deltidsansatte i spidsbelastningsperioden (vinter). De kan nogle gange være lidt mindre kvalitetsbevidste. Så kan du gøre det om sommeren, er det en god løsning.

Jeg har 2 steder oplevet sjusk/dårligt udført arbejde.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #5   12. apr 2018 skal behandles med det samme for at opnå fuld effekt af behandlingen

• #6   12. apr 2018 Hellere nu end forsent smiley

• #7   12. apr 2018 Det er selvfølgelig bedst at gøre det, når bilen er helt ny, men du kan sagtens vente, til den er 1 år gammel. Det sker der ikke alverden ved.

• #8   12. apr 2018 Det er om sommeren du skal give undervognsbehandling da varmen gør at behandlingen vil trække rigtig godt ind i alle samlinger. Hvor imod om vinteren vil det ikke trække lige så godt og langt ind pga. kulden...
    Så det bedste du kan gøre er at få det gjort inden efteråret i år smiley

• #9   13. apr 2018 Enig med myggen. Gav selv dinitrol behandling med spray hele undervognen. Selvom der har været godt vejr i nogle dage så var rustbeskyttelsen stadig vådt efter 2 dage. Så giv det mens det er varmt. Men selvfølgelig noget andet hvis man har en varm garage

• #11   13. apr 2018 Tjah jeg fik det modsatte afvide .
    Hvis man får rust beskyttet sin bil med en god gang tjære om vinteren, så hærder det hurtigere og beskytter bedre... I høj sommeren( fra maj og frem) vil rustbeskyttelsen være fór flydene og, vil ikke dække tilstrækkelig

Jeg er IKKE undervognsbehandler, men jeg synes det gav god mening.

• #12   13. apr 2018 Hvorfor har du ikke fået forhandlet det med i dit køb? Så den er behandlet inden du modtager bilen.
    Din bil få lagt et lag af vej snavs uden på beskyttelsen hen over sommeren... Hvis du venter vil det være salt støv og ikke sand støv

Kommentér på:
Ny bil - undervognsbehandling?

Annonce