{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Tor O
Tor O
Tilmeldt:
31. okt 2016
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89

Så fik jeg udlæst fejl obd. masse eller volumen luft flow kredsløbsfejl {{forumTopicSubject}}

Jeg fik udlæst 2 fejl via obd. masse eller volumen luft flow kredsløbsfejl. Så mangler jeg bare hvad fejlen burde dække over for det skriver den selvfølgelig ikke. Motorlampe har lyst gul lampe. Da bilen havde hvilet lidt kom den ikke igen. Når den bliver presset lidt starter det med denne rækkefølge. engine defult repair needed. Den forsvinder så og så dukker der en ny besked frem. ESP/ASR system Fault . Have the vehicle repaired. Det lyder dyrt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg udlæst fejl obd. masse eller volumen luft flow kredsløbsfejl
  • #1   13. apr 2018 "Alle" kan udlæse en fejl, ikke alle kan lave biler, så find en der ved noget om det og få den lavet... Efter at det er blevet muligt at udlæse fejl på biler leger mange mekanikere uden at vide noget som helst om biler...
    Der hvor fejlen blev udlæst må de jo også vide hvad problemet er og kan lave den eller var det igen bare en med en thansen tester?


  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #2   13. apr 2018 Ved hver olieskift får den en flaske Bell Add Servicerens 1D+ i tanken men det er måske ikke nok smiley

  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #3   13. apr 2018 Der er bestilt tid på værkstedet til tandrem skift. Tror lige de skal få styr på udlæsningen af fejl først og så få det lavet, det lyder dyrt

  • #4   13. apr 2018 Egr ventil måske

  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #5   13. apr 2018 Så har jeg været ude og kører en rask tur. 2500 Omdr og nu er motorlampen slukket. Køleren køler så er der bare det tilbage med ABS som nok er en føler som driller. Underlig at ABsen ikke gør noget i de høje ombringer. Går man i 5gear og joller til den så dukker den op. Nu får de lov til at lave service på den og så håber jeg bare at det er en gang rens, nyt oliefiltet osv der skal til. Ved lidt mere efter onsdag så kan jeg jo lige smide det op her på siden hvis nu nogen skulle komme ud for noget lignende for så kan man jo prøve at gøre det selv først os så har man da sparet en værkstedsregning.

  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #6   13. apr 2018 Nikolaj j den tanke har også strejfet mig.... ved mere onsdag eller torsdag.

Kommentér på:
Så fik jeg udlæst fejl obd. masse eller volumen luft flow kredsløbsfejl

Annonce