{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Gökhan T
Gökhan T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Auris- Bagklap sensor {{forumTopicSubject}}

Erfaring med toyota auris bagklap sensor?

Den sensor har det med at til tide virke ok, men her på det seneste blinker den nærmest med at bagklappen er åben eller intet fejl.

Tror i det er sensoren og er det kun hos toyota man kan bestille den?
jeg har ikk haft helt med finde en online
Auris , 1.4D, fra sidst 2010.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Auris- Bagklap sensor
  • #1   13. apr 2018 Har du undersøgt hvad den koster hos Toyota? Deres reservedele er oftes ret billige... smiley
    Jeg skulle have et nyt nr pladelygte glas til vores Avensis (de har det med at knække) og det kostede vist 12 eller 24 kr eller sådan noget åndssvagt billigt, smed også den ene centerkapsel væk til vores vinteralufælge og den kostede også under 50 kr samt et bagvisker gummi til 70 kr som thansen eller lign skulle have det dobbelte for smiley

• Gökhan T
    Gökhan T Tilmeldt:
    apr 2018

#2   14. apr 2018 Nej desværre ikke endnu men nu har jeg sendt mail til toyota værksted om pris.

Sidst da jeg bestilte gummi til begge front hvisker, så måtte jeg betale omk 250kr , det kan være der er forskel på om det er en ældre model eller lidt nyere.

Men mine gasdæmper til bagklappen er så dårlig pga rust, nu har jeg bestilt to styk fra bildeleshop til en åndssvag pris som 80kr stykket;) det er billigt

• Gökhan T
    Gökhan T Tilmeldt:
    apr 2018

#3   24. apr 2018 Opdatering;

Jeg ledte efter ophug filer og var heldig nok til finde reservedelen hos Støvring autoophug, til 325kr inkl forsendelse.

Den er monteret og mit problem er nu forsvundet;)

• Gökhan T
    Gökhan T Tilmeldt:
    apr 2018

#4   24. apr 2018 Forresten ville toyota have 1000kr for den vare jeg købte brugt som var særdeles i godt stand da den havde kørt mindre end 1000km den bil. Det er hele baglåsen samt sensoren i en enhed

Kommentér på:
Auris- Bagklap sensor

Annonce