Flink politibetjent - slap for bøde {{forumTopicSubject}}
Ærede bilgallerister
Jeg slap sgu for en bøde på 2000 kr. i går aftes!!
Blev stoppet på motorvej få hundrede meter fra den afkørsel, hvor jeg skulle af. Pinligt nok var det af en ganske alm. politibil med skrift og blink på. Jeg havde slet ikke set den!!!! 143 komma et eller andet blev jeg målt til. "og så havde jeg fået rabat", sagde den ene...?
Vi havde også en lille snak om lygteføring. Der var jeg heldig, at der var 2 politibetjente. Jeg kørte nemlig med tågelys og positionslys (for at skåne mine nærlyspærer). Det så den ene. Den anden troede dog, at jeg havde kørt med nærlys og tågelys, sikkert fordi jeg skiftede til nærlys og slukkede tågelyset (efter jeg var stoppet). Pyha havde det ikke været for den anden betjent, havde jeg sgu nok fået bøde.
MEN JEG FIK LOV AT KØRE - UDEN BØDER!!!!! DEJLIGT.
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Jeg bliver nok nød til at køre pænt fra nu af. Man slipper jo ikke 2 gange he he
feb 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 98 Svar: 734
nå men det der ræs der blev ikke til så meget da politiet for længst havde fået færten af hvad vi havde gang i og inden længe var der mange politier.
så vi besluttede at køre et andet sted hen, så vi luskede afsted, og da vi kørte på en go lige vej, dog med 15-20 brianer foran mente min makker og jeg at nu ku jeg godt gi gas, så jeg rykkede i 3 gear og afsted.
Men jeg havde ikke set at nummer 2 bil bagved var politi. så men 180 startede de blinket bag ved
Betjenten var meget sur på mig og hev kørekortet ud af hånden af mig og råbte at nu fik jeg fanme ikke det tilbage igen
men efter lidt diskution fik jeg forklaret ham at jeg var i mekanikerlære og skulle til svendeprøve om 2 mdr og der skulle jeg bruge kørekort ellers var min uddannelse spildt, faldt han lidt til ro og jeg nøjes med at få en advarsel:-)
lidt af en stil men bær lige over
nov 2002
Damn du har været heldig.... Den går ikke 2 gange
nov 2002
Hvis man får en fartbøde, så får man da altid et stykke papir udleveret af betjenten. Det er jeg ret sikker på - uanset hastighed.
Hvor lang tid siden er det?
Flink politibetjent - slap for bøde