{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Fake Honda Civic TypeR - Rasmus {{forumTopicSubject}}

1. Bilen køre ikke på den dækstørrelse han har angivet (arbejder hos Terminalen)

2. Ikke et eneste billede af kabinen.

3. Skriver æ-ø-å i England.

4. Han smider om sig med 1 taller

5. Han snakker ikke ordentlig og kæfter op hele tiden (typisk tegn på fake)

Er ved at prøve at finde bilen på nettet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fake Honda Civic TypeR - Rasmus
  • #1   12. jun 2004 Hvis du finder den, fortjener du en belønning.

  • #2   12. jun 2004 Bent , jeg tror desværre det er for sent at finde den på nettet, det er garanteret fra en salgs annonce, som er blevet fjernet, han har jo været her i et stykke tid....
    Har prøvet på mobile, der findes han ikke....


  • #3   12. jun 2004 Lad ham bevise det er hans... Ellers SKAL den slettes.

  • #4   12. jun 2004 Ja det er nok ham Bent mener.

  • #5   12. jun 2004 Har lige skrevet flgl. til ham: Der hersker den del tvivl om du er fake. Kan du ikke smide en avis i ruden eller give mig bilen produktionsnummer?

  • #6   12. jun 2004 1 : I har ingen beviser og det kræver for at få den slettet
    2 : Han smider ikke om sig med 1 taller
    3 : Med en dansk bærbar kan man skrive æ, ø og å
    4 : Han er en IKKE typisk fake, han er nok en af de mest seriøse brugere herinde, han giver aldrig en stemme uden en kommentar og det er jo det alt tid vil have, at folk så ikke kan tage kritikken er jo ikke hans problem.

    PS: Selvom jeg holder med ham her, tror jeg dog også selv den fake, han har vært fald haft lang tid til at bevise det modsatte....Men man er jo uskyldig til det modsatte er bevist...... fortsat god aften..


  • #7   12. jun 2004 Fortsat god aften? Er man blevet politimand? "Forsat god tur".

  • #8   12. jun 2004 www.getalife.com

  • #9   13. jun 2004 Det har den ellers gjort.... ØV!
    Men stadigvæk.... Prøv nu at kom videre med jeres liv!! Lad nu være med at være små politi mænd som bestemmer regler osv.... Hvorfor må han ikke dele 1 taller ud?? Og hvorfor må han ikke have en negativ holdning???

    Det er jeg begyndt at have, netop pga. typer som sidder og leger politimand fordi de ikke har et liv!


  • #10   13. jun 2004 Jeg tror også den er fake, MEN at skriver æ-ø-å i England. Hvad sker der. Hvis man bor i England og kommer fra Danmark har han nok bare taget et dansk tastatur med. Tror i ikke.


Kommentér på:
Fake Honda Civic TypeR - Rasmus

Annonce