{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærekugle 307
  • #1   24. apr 2018 Afhængig af pris forskel, så vil jeg hellere skifte hele armen, hvis forskellen ikke er så stor.
    Men kan nu heller ikke huske hvordan den er opbygget

• #2   24. apr 2018 nej du behøver ikke skiftet bærearmen. da bærekuglen er skruet op i fjedre benet. har næsten lige skiftet begge på min 307er. da jeg skulle til syn. De koster ikke meget. mener jeg gav 100 kr per bære kugle. skiftet så også bøsninger i bære arme. for små to år siden. De kostet 50 kr stykket. Så kan ikke se hvorfor man skulle skiftet hele armen for det. og bære kuglen kommer heller ikke med bære armen da bære kugle vender på hovedet på sådan en 307er. vis i forstå

• #3   24. apr 2018 Freeway

Som jeg skrive hvis prisforskellen ikke er stor, mener jeg at man ligeså godt kan skifte armen.
    Men kan ikke huske opbygningen.

På nogen biler koster en bærekugle 160 og komplet bærer kan måske koste 3-350 kr, og så skifter jeg altså komplet. ??

• #5   24. apr 2018 man kan købe et komplet kit med kødben bærekugler og bøsninger til den vis det er.
    https://m.bildeleshop.dk/moog/2041995

det kan findes billiger på eBay evt.

• #6   24. apr 2018 .

profilbillede
  • #7   24. apr 2018 og er helt enig med at mange andre biler er det nemmer at købe den bærearm når bære kuglen er med og bøsninger.men det er nu nemt at skiftet bøsninger lige på en 307er plus bærearmen er i støbe jern. Så er halv dyr til den bil. og så skal man købe bære kuglen løs lige meget hvad. med mindre man købe et komplet kit med alt .

• #8   24. apr 2018 Ja kan jeg se, det er jo ligesom c5 ??
    Man kan jo ikke huske alt.

• #9   24. apr 2018 men få tjekket de bøsninger nu når du skifter de bærekugler plus tjek kødben . Det en svaghed på de 307er at de går til. Det plejer tit at ske inden bærekugler får slør. tror jeg har skiftet 3 sæt kødben på min de 3.5 år jeg har haft den. her sidst købt jeg nogen forstærket kødben med jern uden om kuglen i stedet der det plastik. Så de skulle kunne holde længere. De er et år nu og det er det længst sådan et sæt har holdt. og de er ok i nu ingen slør.da når de går kan det lyde som en dårlig bære kugle. Så tjek dem ud også.

• #10   24. apr 2018 Har fået tjekket mere eller mindre det hele og bærekuglerne var de eneste der "klonkede". smiley

Kommentér på:
Bærekugle 307

Annonce