{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.261 visninger | Oprettet:

bestilling af dele fra autodoc / bildeleshop.dk {{forumTopicSubject}}

Hej har bestilt nogle reservedele første gang fra autodoc / bildeleshop.dk de udbyder nogle meget billige reservedele, jeg bestilte i søndags, men har kun modtaget en ordrebekræftelse, dvs jeg ved ikke om dele ankommer i morgen eller inden for 14dage.
det er pænt træls da jeg står og skal bruge stumperne, og vil faktisk hellere betale det mere, end jeg gider vente i evigheder.
har skrevet til dem uden respons.

Når jeg bestiller dele vil jeg da som minimum forvente, de ankommer højst to hverdage efter, der er jo en grund til man bestiller dele det er jo fordi man skal bruge dem og når det er autodele, gider jeg ikke vente langtid, især ikke når det er lagervarer, thansen sender eksempelvis samme dag, hvis man bestiller inden for arbejdstiden.

hvad har i af erfaringer? hvor langtid plejer der at gå ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bestilling af dele fra autodoc / bildeleshop.dk
  • #1   24. apr 2018 Prøv søge funktionen... søg evt også på bildeleshop.dk det har været oppe 117 gange før.
    Det er ikke unormalt at det kan tage lang tid, skal jeg bruge stumperne hurtigt så bruger jeg den lokale reservedelspusher.


  • #2   24. apr 2018 Nedern så gider jeg ikke bestille derfra igen.



  • #3   24. apr 2018 De gange jeg har købt hos dem, er der gået en uges tid før jeg modtager delene..

  • #4   24. apr 2018 Det er fordi delene bliver sendt fra Tyskland at det tager lidt tid

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   24. apr 2018 Ikke nok med at dele sendes fra Tyskerland (Som normalt kan gå lige så hurtigt som forsendelse indlands) Men så skal de også lige først pakke det, og det er de virkelig langsomme til..
    Har bestilt dernede et par gange, og 7dage er der i hvert fald gået hver gang


  • #6   24. apr 2018 Tænker os at de måske bare er et mellemleds forretning, så de skal sikkert selv have varerne hjem selv fra flere forskellige firmaer og så skal de først pakkes og sendes.

  • #8   24. apr 2018 Har du prøvet at skrive i deres live chat? Jeg har altid fået svar hurtigt smiley

  • #9   24. apr 2018 Hvad fae...... forventer du....

    Det tager Ca. 6-7 dage. De sender med gls, og de er ikke godt til at opdatere deres levering.

    Det er jo ikke autodoc's skyld at gls er blevet så ringe.

    Du kan jo også bare handle ved ftz, au2parts, osv. så kan du få leveret samme dag.


  • #10   24. apr 2018 buggi boy

    det skulle bare afprøves havde bare større forventninger, til levering. men ja fremover bliver der glædeligt betalt mere gider ikle vente tålmodighed går ikke i hånd med mig smiley


  • #12   24. apr 2018 Undre mig bare over at du har valgt det, ved godt at deres priser er ok, men tiden det tager kan man ikke bruge til noget når man arbejder dagligt med det.
    Nu tænker jeg lidt på dit profil navn, det siger lidt at du har brug for daglig levering.
    T Hansen bruger også gls.
    Her hvor jeg bor tager det også to dage.
    Den dag jeg bestiller, og dagen efter når det ankommer på ukendt tidspunkt, så for mig tit er efter kl. 14


  • #13   24. apr 2018 Lang leveringstid har ikke noget med GLS at gøre.
    Får dæk fra Tyskland med GLS. Hvis de bestilles senest kl 14, har jeg dem næste morgen kl 7.30
    Så dårlig logistik hos autodoc, og hvad de ellers kalder sig.


  • #14   24. apr 2018 køb i god tid gør jeg og spare tit flere 1000 kr jeg kan godt leve med det jeg bestilte i fredags og det er afsendt i dag med GLS og jeg kan følge det så da vi har hellig dag fredag bliver det mandag eller tirsdag fint fint

  • #15   24. apr 2018 En generator til bmw e36 skulle jeg give 2100 for her i Danmark men 690 kr fra autodoc det gjorde lige bilen fik vandpumpe termostat og skiver til foran

  • #16   24. apr 2018 7-14 dage plejer der at gå.
    Har dog også prøvet at der går en hel måned, med 2 rykker før de leverede.

    jo flere dele jeg bestiller, jo langsommere plejer det at gå.


  • #17   24. apr 2018 Okay har jeg ikke prøvet i nu men det skal da lige passe næste gang

  • #18   24. apr 2018 Jeg køber kun derfra bildeleshop og autodoc

    Det længste jeg har vente på mine dele er 6 dage ellers er det super fine reservedele og god kvalitet

    Har selv lige bestilt idag bremser hele vejen rundt samt 2 kryds arme og nogle hjulleje
    Har intet at beklage


  • #19   24. apr 2018 Skulle give 1267 pr hjulleje herhjemme og har fået 2 akkurat de samme for 732 for begge
    Så kan jeg godt vente en uges tid


  • #20   24. apr 2018 jeg habdler hos autodoc ret tit og det tager 7 dage fra bestilling til ankomst. men de er fanme billige

  • #21   24. apr 2018 dennis
    jeg har også købt to hjulleje til 730 kr og herhjemme kostede de 1500 kr for begge


  • #22   24. apr 2018 Hej
    8-12 arbdage og ca en måned hvis beskadiget under transport
    Mvh kp


  • #24   25. apr 2018 et hjulleje jeg skal bruge koster her hjemme ca 1700kr, Autodoc skal have 750kr. De forskellige butikker her hjemme behøver ikke undre sig hvorfor der handles i udlandet......

  • #25   25. apr 2018 har lige købt 2 støddæmper(monroe) og 2 kødben 1400kr thansen min 2200 for det samme dog fik jeg 2 venstre kødben, selvom der stod højre på den ene pakke...14min i tlf før jeg kom igennen... men får en ny ub.
    så service er langsom men fin


  • #26   25. apr 2018 Skal delene bruges akut så bestiller jeg her hjemme. Hvis det noget du ved kommer eks. Bremser du opdager snart skal skiftes nå du skifter til sommerhjul så der meget at spare i udlandet. Bruger selv ATP-autoteil.de eller Ebay
    Nå jeg handler her hjemme er det FTZ. Thansen eller AutoG.


  • #27   25. apr 2018 Hej kage
    Selvoplevelse
    MVH KP


  • #28   25. apr 2018 Kan man / har man tid til at planlægge. Og er man "teknisk" god nok til at bestille den korrekte varer. Er der mange penge at spare for den almindelige privatperson.

    Hvis det endelig går galt med varen, og hver gang har det været mig der har bestilt forkert, har jeg kun haft positive oplevelser når man chatter med kundeservice.


    Er man derimod den utålmodige type smiley må man jo accepterer at man må betale ekstra og handle lokalt.


  • #29   25. apr 2018 man kan bare aldrig planlægge for når bilen går i stykker går den i stykker. og så skal det laves smiley

  • #30   25. apr 2018 Næ, det kan man jo ikke.
    Men man kan planlægge vedligeholdelse af sin bil, så den ikke så ofte pludselig går i stykker. smiley


  • #31   25. apr 2018 Jeg er selv automekaniker og får dele fra Ftz 4 gange om dagen.... jeg køber alle reservedele til min egen bil på autodoc.
    De er billigere end indkøbsprisen ved Ftz. Og så skal der ligges moms oven i prisen ved Ftz. Prisen fra autodoc er incl moms og fragt.

    Det er slet ikk svært.
    Tag bilen ind og kig den igennem. Så du ved hvad du skal bruge. Bestil.. og når delene er i hus så laver du bilen.. service dele har man jo typisk 15000km eller 1 år at vente på. Så der er 14dages levering jo meget hurtig..

    Og mon ikk at en knækket fjeder eller et defekt hjulleje kan køre 14dage mere hvis man kan spare 50-60%...

    Og fin service dernede fra.

    Skal bilen ud at kører samme dag som den er gået i stykker er man nød til at bruge andre leverandør, men man betaler satme også for det da..!


  • #32   25. apr 2018 heller ingen probs her.... får bare en ny del tilsendt. kan godt køre med det gamle kødben 1 uge til... og min rep var planlagt. da begge forreste støddæmpere var begyndt at lække

  • #33   25. apr 2018 Reeel C - ja der er pengene at spare smiley

    Fik 2 nye komplette bagerste bæreamre hjem samt 2 stab bolte til bagved og det gav jeg 830 kr for
    Det kom sig af at værkstederne skulle have 4950+ moms for at skifte det og der var en del jeg kunne spare
    Så gav 830 kr 5 dages levering og resten to jeg tilside til en hyggelig dag med børnene smiley


  • #34   26. apr 2018 De er ikke for hurtige med transport i Tyskland det her er samme lager

    profilbillede
  • #35   26. apr 2018 Hvis du køber kaliber kommer der pant på ca300kr så skal du sende dem tilbage. men selv betale porto som er 275kr pga ca 5kg vægten .

  • #36   26. apr 2018 Ikke ved alle bilmodeller.

  • #37   26. apr 2018 Ja. Det er ikk billigt at købe de ting med dipositum på. Det hele går op i forsendelse.

    Og fx udstødning skal man også tænke ved at fragten kan være meget dyr.
    Eller andre ting der er lange.


  • #38   26. apr 2018 købte hel bagskærm til min 206 Peugeot kostet 660 kr og 512 i speciel forsendelse med pladskrævende dele og i Danmark 3300 kr for samme bagskærm stadig penge sparet

  • #39   26. apr 2018 Ja det er rigtig.
    Men kan huske engang jeg ville købe en vr6 underlæbe til en golf 3. Den var mega billig ved autodoc men da den så skulle sendes så var det alene så dyrt at jeg kunne købe en ved nvautodele og sparepenge


  • #40   27. apr 2018 Lige nu er mine dele stadig i Tyskland som jeg bestilte for nogle dage siden hehe
    Det er lidt som om at så snart det kommer over grænsen så går det stærkt


  • #41   28. apr 2018 Jeg har brugt autodoc/bildeleshop tidligere. Nu er jeg begyndt og bruge Lott teile https://www.lott.de/de/
    På de reservedele jeg har bestilt indtil videre, har de faktisk være billigere end autodoc/bildeleshop. Forsendelse til Danmark er hurtigere end autodoc/bildeleshop.
    Har lige brugt dem, bestilte koblingsæt tirsdag middag, fik varen leveret i går fredag af DHL. NK koblingsæt gav jeg 750 kr. Ved Autodoc skulle de have 995 kr.
    Lott Teile er ikke en del af autodoc/bildeleshop gruppen.
    Jeg har ikke haft problemer med autodoc/bildeleshop tidligere, deres forsendelse er bare langsommere.


  • #42   28. apr 2018 syntes ikke de billigere prøvet se hvad en generator koster til BMW E36 320 jeg har lige købt en til 662 kr fra autodoc men se lige hvad de andre tager ?

  • #43   28. apr 2018 Har ikk hørt om lott.de før. Men har lige været inde at se hvordan det virker. Tekst og priser er på tysk. Det gør det jo lidt mere kompilseret at finde ud af.

    Har lige skiftet kobling på min golf 4 den købte jeg på autodoc til 945kr for en Sachs. Lott.de skal ha 1050. For en sachs. Såå det er ikk billigere. Så prøvede jeg at se på bremse dele. Men selv om jeg taster bilen rigtig ind. Så kommer der bremse sæt op med 4 huller i skiverne. Og det er altså ikk lavet på en golf 4. Så tror man skal kende siden godt eller holde tungen lige i munden.


  • #44   28. apr 2018 Som jeg skriver, på de reservedele jeg har bestilt indtil videre, har de faktisk være billigere end autodoc/bildeleshop. Min bil er en Getz Crdi.
    Jeg ved jo ikke om det gælder andre bilmærker. Det ser ikke sådan ud, hvad i skriver.
    At det står på tysk, har jeg ingen problem med. Man kan også vælge sproget engelsk på websiden. Min pointe var også, hvis man ønsker en hurtigere forsendelse, så leverer de varen hurtigere end autodoc/bildeleshop.


  • #45   29. apr 2018 Jo jo. Det er rigtig.. siden er da rigtig fin. Godt nok lige at ha den også når man er på jagt efter at spare penge smiley

  • #46   1. maj 2018 venter stadigvæk smiley

  • #47   1. maj 2018 Jeg har fået min pakke den kom i går

  • #48   2. maj 2018 venter på min nr 2 og 3

Kommentér på:
bestilling af dele fra autodoc / bildeleshop.dk

Annonce