{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.397 visninger | Oprettet:

Hans T
Hans T
Tilmeldt:
22. jan 2014
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 25

Erfaring med tagboks fra THansen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er på jagt efter en tagboks med stor rummelighed. Kan se flere steder at denne her model fra THansen sælges brugt:
https://www.thansen.dk/bil/udstyr/transportudstyr/tagbokse/tagboks-450l-junior-xtreme-2-dark-grey/n1199166393/pn-243974508/

Er der nogen af jer herinde der har erfaring med den type boks? Eller bør jeg holde mig til Thule?

vh
Torben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med tagboks fra THansen?
  • #1   25. apr 2018 Du kan få en fra Thule til næsten samme pris. Helst Thule. De har somregelt også mindre vindmodstand =mindre vindstøj

  • #2   25. apr 2018 Jeg har ingen erfaring med lige netop denne.

    Men min generelle erfaring af nogle forskellige jeg har lånt i forbindelse med kør selv ferie.
    Det er bare en kasse som skal på taget. Jeg har hverken følt mig generet af den ene frem for den anden af dem jeg har lånt, de er bare der oppe på taget og jeg kan ikke se eller høre dem.

    De er alle lavet på samme måde med billige hængsler og billige låse mekanismer med alt for små nøgler til mine pølse finger.
    De bliver alle monteret på samme super simple måde og kan alle indeholde tøj, tæpper og andet lort.

    Der er så måske nogle der er bedre i crash test.
    Men hey bare lad vær med at køre op i røven af en tysker med 150kmt.

    så er der sikkert nogen der er designet lidt smarte. men en kasse til lad os sige 300L skal ikke spænde fra 1000-8000kr.
    Det er bindegalt, når man oven i købet bruger dem så lidt.


  • #4   25. apr 2018 Jeg har den tagboks du spørg om.. super fin boks, masser af plads.. den kan du roligt købe ::)???? Kvaliteten er også fin. Har haft min i 4år

Kommentér på:
Erfaring med tagboks fra THansen?

Annonce