{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Denis R
Denis R
Tilmeldt:
26. apr 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Registrering {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er helt ny i det her bil-game, og ved derfor ikke så meget. Så jeg håber, I kan være behjælpelige med nogle svar.

Min far har eftersigende købt en (brugt) bil til mig, men da han ikke altid har helt rent mel i posen, er jeg lidt usikker på det hele. Jeg kunne blandt andet godt tænke mig, at se om bilen er registreret i hans navn. Jeg har spurgt ham om det, men der sprang han nærmest i luften af raseri, og jeg fik intet svar. Derfor vil jeg høre jer, om I ved, hvor jeg evt. kan se, hvilket navn bilen er registreret i?

Jeg har søgt frem og tilbage på nettet, og jeg kan se, at bilen er forsikret, er gået igennem det seneste syn, og har kørt (skamfuldt) mange km., og ikke er efterlyst hos politiet, så det skulle være okay.

Til sidst vil jeg også rigtig gerne høre jer, om der eventuelt er andre ting, jeg skal være opmærksom på inden jeg måske sætter mig bag rattet i den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Registrering
  • #1   26. apr 2018 smiley

  • #2   26. apr 2018 Serkan.. giv mig nogle... og gå ud og murer færdig... du tog allesammen sidst...

  • #3   26. apr 2018 Det burde du jo kunne se på reg attesten hvem der er er ejer og bruger af bilen. og vis du har fået den skal den vel også over i dit navn .

  • #4   26. apr 2018 Jamen her kommer de smiley PS er lige blevet arbejdsløs det min 2dag på dagpenge efter 1,5 år

  • Denis R
    Denis R Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   26. apr 2018 #3 Problemet er, at han ikke vil vise mig den, og det er også derfor, jeg mistænker, at det ikke er helt legit, det han har gang i.

    Den skal vel nødvendigvis ikke flyttes over i mit navn? Han kan vel godt stå på registreringsattesten og betale afgifter og forsikring? Eller skal jeg stå som bruger og dermed også betale forsikring og afgifter? Undskyld de dumme spørgsmål, men jeg fatter virkelig intet haha.


  • #6   26. apr 2018 vis det kun er dig der bruger bilen så skal du stå som bruger af bilen sådan er de regler. men bruger din far bilen det mest af tiden og du kun den lidt . Så det i orden han står som bruger og ejer. men vis han ikke vil vise dig reg attesten er der jo også ugler i mosen . som man siger for der er jo ingen grundt til ikke at ville det. men vil så sige der er mange der køre i deres forældre navn hvor både de står som bruger og ejer deres forældre. men det er ikke lovligt. men om det bliver opdaget vis uheldet er uden. er ikke til at sige.Det forskelligt for sag til sag.

  • #7   26. apr 2018 men kan du ikke se hvad forsikring selv skab den står i det kan man normalt på nettet. Så ring til dem og hør efter om de kan bekræfte den står i den fars navn. og det skal de jo kun svare ja eller nej til. De må nok ikke oplyse hvem navn det er vis ikke det er din fars. men så ved du da om det er hans navn eller ikke.

  • #8   26. apr 2018 114 er din vej frem...... smiley

  • #9   26. apr 2018 Nummerplade.net kan vise dig hvornår der sidst er ændret i registerings forhold. Så kan du se om det er inden for det tidsrum din far har erhvervet sig den.

  • #10   26. apr 2018 Serkan.. tak.. men man får kun kiks af at gå arb løs... popcorn har man ik råd til på understøttelsen...
    TS: lyder som et mærkeligt forhold men som propellen siger.. kan du på hjemmesiden se hvornår bilen sidst er omregistreret...
    Ellers læg nr pladen op her så kan en herinde fra se det.


Kommentér på:
Registrering

Annonce