{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Brede dæk. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er kommet til at købe nogen orginale audi fælge. De er 245/45/17. Et47. Prøvede her til morgen at montere dem på min passat 3b3 der kører med Et45. Men de går imod indvendig. Ka spacere gøre det? Og hvor tykke skal spacerne være? Og er der så plads nok i skærme? Er lidt fortvivlet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brede dæk.
  • #1   26. apr 2018 Hvor brede er fælgene? Jeg kører med 225/45-17 på en 7,5" bred fælg med et45 på min Passat 3b, og det kører perfekt.

  • #2   26. apr 2018 8j×17 H2 ET47 . Jeg har også sådan et sæt som dig bare i 18 tommer. Købte dem her fordi det var billigere end at sætte nye dæk på de andre. Men hvor tykke skal spacerne være? Og kan de være i skærme uden der er noget der går imod.

  • #3   26. apr 2018 Nu ved jeg ikke hvor galt det er, men jeg ville starte med en 5mm spacer.
    Skal du længere op så skal der nok også længere hjulbolte til.

    Med en 5mm spacer svare det til et ET42 fælg


  • #4   26. apr 2018 Hvor tyk ska spacer så være hvis det skal svare til ET45

  • #5   26. apr 2018 Ja så skal spacerene være 2 mm hvis det skal svare til ET 45
    Husk på at det ikke er lovligt at bruge spacere. Ej heller må ET forøges, kun formindskes (hvorved sporvidden forøges - max 10 pr fælg) så fælgene er reelt set heller ikke lovlige.
    Bagatel afdeling, men nogle synsmænd tager også denne del alvorligt.


Kommentér på:
Brede dæk.

Annonce