{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kølerhjelm sidder fast, hærværk/fejl ?? ( e46)
  • #1   4. maj 2018 Du får da holdt fest med den bil.

På E39, er der selve låsen forrest, antager at det er denne du kan flytte på.
    Derudover er der to støddæmpere som gør at hjelmen kan holde sig selv oppe.

Da du har kigget på selve låsen, vil jeg desværre mene at det kan være disse som driller.

Jeg undersøger lige min når jeg kommer hjem, og ser om man kan åbne hjelmen uden kabeltrækket.
    Desværre siger min mavefornemmelse mig at dit problem ligger i at noget andet holder fast i hjelmen.
    Vender tilbage med om man kan lokke med låsen til hjelmen uden at bruge kablet.

Håndtaget til hjelmen er normalt relativt tungt i sin gang, er din også det, eller er den løs/rykvis ?

• #2   4. maj 2018 Thomas G: Det er bare en klassisk mishandlet BMW der fra dag 1 er købt med skavanker og den kommer til at koste tid og penge indtil den dag ejeren ikke gider mere. Det blev også fortalt for længe siden i andre opslag. Vi taler en E46 4 Cyl. med en værdi på 10-15000 Kr. nysynet i bedste fald.

Der skal immervæk noget kedsomhed til at man laver hærværk ved at gå efter at klippe et kabel over til hjelmen. Mon ikke bare den har været træt.

Du kan måske med held komme til låsen nedefra hvis det er den enhed der er defekt, eller kan det som Thomas G skriver også være de dæmpere..

• #3   4. maj 2018 Ej men det jo helt hul i hoved .. -_-*

Tænker lidt det samme, men hvordan...det er det store spørgsmål, de sidder jo løst i og er vel kun til at holde den nede og fast ?

Mht håndtaget så er det ret sløvt at trække i.. det var det første jeg lagde mærke til .. udover det så er enden af kablet trukket ud foran kølergitteret og sidder nede under låsemekanismen.

• #4   4. maj 2018 det er normalt på en e46 ??
    prøv en e36 og du får aldrig de problemer

• #5   6. maj 2018 prøvt få en ven til at hive op i klappen og ruske i klappen mens du hiver i udløser håndtaget. det kan nogle gange klare problemet

• #6   6. maj 2018 Sodemann: Han kan hive så meget i det håndtag - kablet er jo knækket..

• #7   6. maj 2018 Kablet var "knækket" i højre side... et gammelt rusten koben, klarede ærterne xD

• #8   6. maj 2018 Cool godt det blev fikset. Håber hjelmen slap uden for synlige skader.

Kommentér på:
Kølerhjelm sidder fast, hærværk/fejl ?? ( e46)

Annonce