{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kodning af dyse?
  • #1   8. maj 2018 Om de skal kodes ved jeg ikke - men har du snakket med BMW om du ikke burde skifte hele banken i den side? Altså 3 dyser. Jeg har aldrig kun fået skiftet en for sig selv.

• #2   8. maj 2018 Kender flere der kun har skiftet 1 smiley

• #3   8. maj 2018 har også tit kun skiftet en dyse på de forskellig nyere diesel biler. Kan ikke se hvorfor man skal skiftet alle vis kun fejlen læggen i en dyse. og ja mener du skal have tester på for at kode den dyse. vis jeg husker rigtig.Så husk at tage et billede af den nummer på dysen med din fon. Det noget lettere når du skal kodet det ind.at du bare kan se kode på billedet.

• #4   8. maj 2018 Det var blot det der blev gjort på min 335i af 2 omgange. Bevares - jeg fik at vide at man godt kunne nøjes med at skifte en, men arbejdslønnen var den samme om det var 1 eller 3 og de anbefalede at man skiftede alle 3 sammen. Nok fordi at når en var gået efter XXX KM så kunne de to andre også gøre det inden man havde set sig om. Desværre en fejl40 på 335i.

• #5   8. maj 2018 Men jeg vil tro sådan en dyse ligger på den tunger side af 3000 kroner. Det vil sige vi ende i cirka 18.000. Så jeg ville sgu nok heller ikke skifte mere end højst nødvendigt ??

• #6   8. maj 2018 Dyserne til mine var 2000 Stykket - fik lidt rabat oveni i det, så ca. 1600 stykket ved BMW. De første 3 blev dog skiftet på kulance for år tilbage grundet fejl på en bestemt bosch type.

Man kan sige om man jo vil tage chancen - og det er jo kun aktuelt hvis man ikke selv kan skifte og det kunne jeg ikke. Så jeg ville ikke tage den billige løsning til 1600 plus løn, når jeg kunne give 1600 * 3 plus samme løn. Ville sparke mig selv hvis det så gik galt efter kort tid - og når BMW samtidig fortæller at de oplever at når en først går i den en bank, så går mindst en mere hurtigt efter. smiley

• #7   8. maj 2018 Ellers få smidt dyserne i en testbænk, så får man da afklaret om de resterende er ok.

Kommentér på:
Kodning af dyse?

Annonce