{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Audi A6 2.8Fsi Vs 2.0Tsfi {{forumTopicSubject}}

Hej bg,

Leger lidt med tanken om ny bil,
i den sammenhæng er jeg faldet over to fine vogne som jeg ikke vælge imellem.

Den første:

Audi A6
2.8 FSi ¨
2010
Multitronic
Benzin
105xxx km

Den anden:

Audi A6
2.0 TSFi
2009
Manuel gear
Benzin
157xxx km.

er der nogle herinde der kenden de to modeller, og som har lidt positiver/negativer om dem? smiley

På forhånd tak, og god aften folkens.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A6 2.8Fsi Vs 2.0Tsfi
  • #1   10. maj 2018 Havde taget den med manuel gear. Hvis den multitronic gearkasse går i stykker, så kan det koste kassen at få den fixet.

• #2   10. maj 2018 Den Har også fået helt ny gearkasse ved 95xxx km, tænker umiddelbart ikke det er et godt tegn, hvis der allerede bliver skiftet gearkasse inden den rammer 100xxx km. men der kan jo selfølgelig være mange grunde til det.

• #3   10. maj 2018 Har selv haft en 1.8t med multitronic. Godt nok en lidt ældre model. Der gik gearkassen også. Og har en kammerat der har en 2.0tfsi også med multitronic. Der har gearkassen også lige brækket sig. Så jeg ville ikke turde at købe en med sådan en gearkasse igen.

• #4   10. maj 2018 V6 har lyden og en rolig motorgang
    Tsi er med turbo mere økonomisk og har mulighed for meget mere effekt...
    Jeg havde taget en V6 hvis det skulle være en motorvejs pendler. Og Tsi hvis jeg ville ud og lege Brian

• #5   10. maj 2018 sådan en stor bil skal være 6 cylinder, jeg fortryder jeg ikke købte min a6 med v6 ... det giver en helt anden oplevelse at køre bilen, synes du skal prøve dem begge så du forstår hvad jeg mener..

men 2.0 tfsi'er har tendens til at bruge en del olie.

en mekaniker fra audi flensborg , sagde til mig at den 2.8 fsi nok er den bedste og mest holdbar motor til audi a6.

men prøv at finde en normal auto gearkasse , har ikke hørt det bedste om multitronic-

• #6   10. maj 2018 Jeg har lånt en A6 med multitronic, mens min egen var på værksted, og den gearkasse blev jeg aldrig gode venner med.

Jeg ville foretrække enten S-tronic eller alm. aut. gear. Men det begrænser måske hvilke motorvarianter der er at vælge mellem.

Kommentér på:
Audi A6 2.8Fsi Vs 2.0Tsfi

Annonce